نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال ناتینگهام فارست اعتراف کرد بعید می‌داند که هافبک ایرانی تیمش بتواند تا پایان فصل به میادین برگردد و او هم نمی‌خواهد روی این بازیکن ملی‌پوش فشار بیاورد.

کارانکا: نمی‌خواهم باعث نرفتن دژاگه به جام جهانی شوم

به گزارش خبر ورزشی، آیتور کارانکا، سرمربی تیم فوتبال ناتینگهام فارست میگوید قصد ندارد شانس اشکان دژاگه برای بازی در جام جهانی 2018 را با عجله در برگرداندن او به میادین قبل از ریکاوری کامل بعد از عمل جراحی زانویش به خطر بیندازد. دژاگه 31 ساله در این فصل تنها یک بازی بهعنوان بازیکن تعویضی انجام داده بود که در تمرینات دچار مصدومیت شد و حالا کارانکا میگوید که احتمال به میدان رفتن او در 9 هفته باقیمانده به پایان فصل جاری چمپیونشیپ ضعیف است.
دستیار سابق ژوزه مورینیو در رئال مادرید، درباره بازیکنی که ماه ژانویه بهعنوان بازیکن آزاد به ناتینگهام پیوست، گفت: نمیدانم که آیا او میتواند برگردد یا نه، چون نمیدانم چند هفته دیگر خانهنشین خواهد بود، اما من بعید میدانم که این اتفاق رخ دهد. من نمیخواهم در مورد او ریسک کنم و برای برگرداندنش عجله کنم تا دوباره مصدوم شود. من نمیخواهم او جام جهانی را از دست بدهد، پس باید مراقبش باشیم. دژاگه به اینجا آمد تا به ما کمک کند و ما هم باید به او کمک کنیم. دژاگه بازیکن بسیار خوبی است و شخصیت بسیار خوبی دارد.
کارانکا ادامه داد: دژاگه دارد تلاش میکند در اسرع وقت برگردد، چون او میخواهد اینجا بازی کند. او برای بازی در فارست انگیزه فراوانی دارد. ما اما باید برای دژاگه قدمهای مناسبی برداریم. تجربهای که من از کار با دژاگه دارم دو سه هفته است که با ما تمرین کرد و بعد از آن هم که مصدوم شد. شما میتوانید احساس کنید که او چه بازیکن خوبی است. بعد از این دو سه هفته تمرین، من شخصیت او را هم شناختم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی