نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی میلان گفت علاقه‌ای به پرداختن به اشتباه داور بازی تیمش برابر آرسنال و تأثیر آن بر باخت روسونری ندارد.

گتوسو: نمی‌خواهم شکست‌مان را با اشتباه داور توجیه کنم

به گزارش خبر ورزشی، با وجود تأثیر بسزایی که اشتباه داور بازی شب گذشته (پنجشنبه) تیمهایهای فوتبال آرسنال و میلان بر نتیجه بازی گذاشت، جنارو گتوسو سرمربی روسونری حاضر به انتقاد از دارو نشد.
در حالی که میلان با گل چالهاناوغلو جلو بود، دنی ولبک با شیرجه زدن در محوطه جریمه تیم میهمان داور را فریب داد و توانست یک پنالتی بگیرد که منجر به گل تساوی برای آرسنالیها شد. تصاویر تلویزیونی نشان نیدادند که بازیکن میلان هیچ برخوردی با ولبک نداشته و داور به شیوهای ناشیانه فریب مهاجم انگلیسی توپچیها را خورده است.
گتوسو به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: من به بازیکنانم افتخار میکنم. ما در همان بازی رفت شانس صعود را از دست دادیم (میلان در خانه 2 بر صفر به آرسنال باخت). چیزی که مرا عصبانی میکند این است که وقتی گل دوم را خوردیم بازی را رها کردیم و گل سوم را هم خوردیم. ما باید به کارمان ادامه دهیم. نمیخواهم درباره مسائل داوری صحبت کنم چون داوران هم ممکن است مانند بازیکنان اشتباه کنند. من به بازیکنانم افتخار میکنم و ما باید به کارمان ادامه دهیم.
گتوسو ادامه داد: من فکر میکنم که تیممان در رقابتهای داخلی دارد سطح خود را بالا میبرد. این دو بازی که برابر رقیبی بسیار قوی مانند آرسنال انجام دادیم نشان داد که میتوانیم برای آنها مشکلساز شویم. ما باختیم و من هم دنبال بهانه نیستم. همانطور که گفتم من بیشتر از همه بابت گل سومی که خوردیم عصبانی هستم چون نباید بازی را رها میکردیم. میلان تیم جوانی است که هنوز باید کلی پیشرفت کند در حالی که آرسنال اکنون در وضعیت خوبی است و بازیکنان باتجربه و هجومی بیشتری دارد.
گتوسو درباره گاف جان لوئیجی دوناروما در صحنه گل دومی که میلان خورد هم گفت: دونارما سرش را بالا گرفته و به کارش ادامه داده است. تمام دروازهبانهای بزرگ در دنیا اشتباه میکنند و دوناروما هم جزو آنهاست. پس این مسئله مهمی نیست. ما باید حامی او باشیم و ادامه دهیم. من به جیجو اعتماد دارم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی