نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
جمعه ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد مومنی که چند هفته ای بود هدایت تیم صبای قم را قبول کرده بود از این تیم کناره گیری کرد.

تیمی که برای تعویض سوم لباس نداشت!

به گزارش خبر ورزشی، صبای قم بدون این مربی به تبریز رفت و بازی کرد. محمد مومنی در این خصوص به برنامه لیگ یک گفت: آقایان هماهنگ کرده بودند که 2 بازیکن با ژن خوب به تیم اضافه کنند که من آنها را قبول نکردم.من وقتی میبینم تیم این همه مشکل دارد چرا باید بروم؟ شاید باور نکنید ولی ما در بازی شده که برای تعویض سوم خودمان لباس نداشتیم و مجبور شدیم قید تعویض را بزنیم! یا اصلا در قم زمین تمرینی نداریم. یک زمین را موکت کردهاند و آن را برای تمرین در اختیار ما گذاشتهاند! با این شرایطی که من دیدم به نظر میرسد اصلا مسئولان استان قم همتی برای حمایت از صبا ندارند.
مومنی در خصوص اینکه بهرامی (رئیس هیات فوتبال استان قم) مدعی شده این تیم قطعا در لیگ یک میماند، گفت: منظور آقای بهرامی این بوده که این تیم در قم میماند! این بنده خدا زحمت میکشد ولی به تنهایی کاری نمیتواند انجام بدهد.باور کنید من در تیم هامون سازه سیستان و بلوچستان  کار کردهام و امکانات آنها از صبای لیگ یکی بهتر بود.
مومنی در خصوص دلایل جدایی خود از تیم صبای قم گفت: ما میخواستیم دو بازیکن جذب کنیم ولی اجازه این کار را به ما ندادند. از هر تیمی بگیرید از جوانان تا امید به بزرگسالان بازیکن دادند و لیست را پر کردهاند. ما دو بازیکن میخواستیم که گفتند نمیشود آنها را جذب کنیم ولی وقتی دو بازیکن به ما معرفی کردند نمیدانم که چه اتفاقی افتاد. ظاهرا آنها با فدراسیون هماهنگ کردند که بتوانند 2 بازیکن مد نظرشان را جذب و وارد لیست کنند. نمیدانم این دو بازیکن ژن خوب بودند یا چیز دیگری ولی به آنها گفتم با این شرایط نه میمانم و نه میخواهم بمانم! صحبتهای رحمان رضایی و دوستان دیگر را هم شنیدهام ولی واقعا مشکلات در لیگ دسته اول از لیگ دو هم بیشتر است.
وی در پایان در خصوص اینکه آیا هزینه سفر به ایتالیا را باشگاه صبا هم داده است یا خیر گفت: شاید چکهایی داده باشند ولی پول نه.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی