۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کارشناس فوتبال کشورمان معتقد است که بازی با سیرالئون هیچ ارزش فنی برای تیم ملی فوتبال ایران ندارد و این بازی‌ها در شأن تیم راه‌یافته به جام جهانی نیست.

ذوالفقارنسب: این بازی‌ها در شأن تیم راه‌یافته به جام جهانی نیست

به گزارش خبر ورزشی، بیژن ذوالفقارنسب درباره لغو بازی دوستانه ایران با تیم سیرالئون، اظهار داشت: اینکه ارتباطات و هماهنگیها با منابع رسمی و بینالمللی انجام نمیشود، برای فوتبال ما نه تنها نکته مثبتی نیست، بلکه خیلی بد و ضعیف است. آژانسی کار هماهنگی بازی ایران و سیرالئون را انجام داده است که احتمالاً اطلاعات کامل یا ارتباطات قوی با کشورها و تشکیلات فوتبال را ندارد. معمولاً ایجنتها بازیهای دوستانه را هماهنگ میکنند و شاید این شرکتی که بازی ایران را هماهنگ کرده، بسیار ضعیف و جزو شرکتهایی است که منافع زیادی را برای خودشان طلب میکنند.
وی افزود: بازی کردن با تیمی که لیگ ندارد و بازیکنانش هم حرفهای نیستند، اصلاً برای تیم ما خوب نیست. اینکه ما هم بگوییم با برد سیرالئون در شرایط روحی مناسبی قرار میگیریم، سیاست خوبی نیست. باید ببینیم تیمهای راهیافته به جام جهانی با چه تیمهایی بازی دوستانه برگزار میکنند. به نظرم فدراسیون فوتبال باید رویکردی منطقی در این خصوص داشته باشد.
کارشناس فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: من دوست ندارم که بحث کیروش را به میان بیاورم که خودش بازی با سیرالئون را هماهنگ کرده بود، چون در شأن تیمی که به جام جهانی راه یافته نیست که چنین بازیهایی برگزار کند. بازی کردن با تیمهایی مثل لیبی یا سیرالئون هیچگونه ارزش فنی برای فوتبالمان ندارد. شاید اگر با یک تیم لیگ یکی خودمان بازی میکردیم، ارزشمندتر بود تا بازی با سیرالئون که لیگ و بازیکن حرفهای ندارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی