نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تيم بسكتبال پتروشيمي بندرامام و الرياضي لبنان امروز براي قهرماني در باشگاه‌هاي غرب آسيا به ميدان مي‌روند. مهران شاهين‌طبع كه تيمش را با تركيب بهنام يخچالي، سجاد مشايخي، اوشين ساهاكيان، نويد نيكتاش، سعيد داورپناه، مرتضي بهرام‌زاد، دومينيك جونز، اميرحسين آذري، ارسلان كاظمي، ميثم ميرزايي، حامد حدادي و مايك هريس به بيروت آورده است در مسابقه اول با نتيجه 118- 59، درست دو برابر نتيجه از سد رام‌ا... فلسطين گذشت.

شاهين‌طبع: مسابقه سختی است، اما...

به گزارش خبرورزشی، در مسابقه همه بازيكنان به جز بهنام يخچالي و مرتضي بهرامزاد مصدوم، به زمين رفتند. مايك هريس و دومينيك جونز هم مشتركاً 22 امتياز گرفتند به طوري كه نگاهها به سمت اين دو بازیكن جلب شده است. هر چند حامد حدادي هم كنار هريس توانست بازي هماهنگي انجام دهد.

اما ديروز تيم پتروشيمي بندرامام مقابل الجيش سوريه قرار گرفت و الرياضي هم با راما... فلسطين ديدار كرد و امروز براي يك مسابقه حساس با هم روبهرو ميشوند. در دو فصل قبلي اين پيكارها يك بار پتروييها با پرتاب سه امتيازي ثانيه پاياني بهنام يخچالي پيروز شدند و بار ديگر الرياضي در فينال ماهشهريها را مغلوب خود كرد. در هر حال مهران شاهينطبع و احمد فرهان سرمربيان دو تيم براي اين رقابت بزرگ با تركيبي از بهترين مليپوشان ايران و لبنان به ميدان ميروند. شاهينطبع ستارههایی مثل حامد حدادي و ارسلان كاظمي و فرهان هم عراقچي، جين عبدالنور و امير صعود را در اختيار دارند.

شاهينطبع، سرمربي تيم پتروشيمي بندرامام كه در انديشه انتقام از لبنانيهاست با اشاره به بازي امروز ميگويد: «تيم بسيار خوبي دارند. سالهاست كنار هم بازي ميكنند. خارجيهاي آنها هم كاملاً در تيم جا افتادهاند. بازيكنان امتيازآوري هستند. ضمن اينكه مليپوشان لبناني اين تيم هم بسيار قدرتمند هستند اما به هر حال تيم ما نيز براي حضور در اين رقابت تمرين كرده و درصدد هستيم تا با شكست آنها سال 96 را با قهرماني پشتسر بگذاريم اما بازي سختي است.»

او در ادامه با اشاره به تماشاگران متعصب لبناني تأكيد ميكند: «اگر مسائل جانبي همچون تماشاگران و داوريها بگذارد تيم ميتواند مسير برد را به درستي طي كند.»

هر چند تماشاگران لبناني در دو روز گذشته الرياضي را تنها گذاشتند به نحوي كه يكي از بازيكنان آنها در توئيتر و شبكههاي مجازي از سالن خالي و اينكه منتظر شنيدن فريادهاي هوادارانشان هستند، تلهفيليمي تهيه كرده است. با اين حال آنطور كه همه ميدانيم بسكتبال لبنان و ايران هميشه كري خاصي با يكديگر دارند، پس رويارويي تيم ملي يا باشگاهي تفاوت ندارد و مطمئناً امروز سالن پر از جمعيت ميشود و بازيكنان كشورمان بايد خود را براي اين فضا آماده كنند.

لبنانيها دنبال حامد حدادي

در گيرو دار مسابقات ليگ وابا، باشگاه شانفيل لبنان به دنبال جذب حامد حدادي برآمده است. او بعد از اتمام دو سال قراردادش با تيم سيچوان چين، با پتروييها در غرب آسيا حضور پيدا كرده است. اينستاگرام بسكتبال لبنان هم از پيشنهاد شانفيل يكي از تيمهاي مطرح اين كشور به حدادي خبر داده است. ليگ لبنان هنوز وارد مرحله نيمهنهايياش نشده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی