نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در گفت‌وگو با مجله « Voetbal International » که قدیمی‌ترین مجله فوتبالی هلند به شمار می‌رود، با اشاره به گلی که در تاریخ ۱۸ ژوئن در بازی مقابل کره‌جنوبی به ثمر رساند و تیم ملی ایران را راهی جام جهانی‌ ۲۰۱۴ برزیل کرد، گفت: آن گل مقابل کره به نام من درآمد. پیش از آن بازی هم دو گل مهم برای تیم ملی به ثمر رسانده بودم اما گل‌ مقابل کره زندگی و دوران حرفه‌ای من در ایران به عنوان یک فوتبالیست را تغییر داد.

قوچان‌نژاد: من «سیاسی» از ایران فرار نکردم

به گزارش خبر ورزشی، رضا قوچاننژاد با یادآوری دعوت شدنش از سوی کارلوس کیروش به تیم ملی فوتبال ایران گفت: پذیرفتن دعوت کیروش کاری دشوار بود. در واقع دیدگاه عموم مردم این بود که «چه نیازی به بازیکن اروپایی در تیم ملیمان بود؟ ما خودمان به اندازه کافی بازیکن خوب داریم»، آنها بر این عقیده بودند که من و اشکان دژاگه و دو بازیکن اروپایی دیگر چیزی به تیم ملی اضافه نخواهیم کرد. دو یا سه اردوی اول دشوار بود اما خوشبختانه اوضاع خیلی سریع تغییر کرد چون مردم متوجه شدند که تجربه و کیفیت بازی بازیکنان ایرانیالاصل شاغل در فوتبال اروپا به تیم ملی کمک کرد.
گوچی در خصوص مهاجرت خانوادهاش به هلند در دوران کودکی گفت: خانواده من بنا به دلایل سیاسی از ایران فرار نکردند. در واقع آنها با مهاجرت به هلند به دنبال آیندهای بهتر برای من و برادرم بودند. در اروپا چشمانداز بیشتری برای پیشرفت وجود دارد. خانوادهام در مرکز شهر لئوواردن رستوران دارند. برادرم (مهدی) به عنوان فیزیوتراپ مشغول فعالیت است. با شرایطی که ما داریم میتوان گفت که برنامه خانوادهام برای مهاجرت به هلند، بینقص بوده است. به شخصه قدردان انتخاب پدر و مادرم هستم. آنها به اینکه من عضو تیم ملی ایران هستم، خیلی افتخار میکنند. نمیتوانم از بین ایران و هلند یکی را انتخاب کنم. بسیار سپاسگزارم که از هر دو کشور بهترین چیزهایش را گرفتهام.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی