۰
یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پيام خانلرخاني سرمربي شهرداري ورامين، خوشحال است تيم جوانش قهرمان شده.

خانلرخانی: خوشحالم جام قهرمانی را پس گرفتيم

به گزارش خبرورزشی، بهترين مربي فصل بعد از قهرماني تيمش ميگويد: «دانشگاه آزاد هم شايسته قهرماني بود اما شرایط طوري رقم خورد تا در دقايق پاياني ما جشن قهرماني بگيريم. قهرماني در ليگ برتر با تكواندوكاران جوان و كمتجربه كار بسيار سختي بود. با اينكه فشار زيادي روي تيمم بود اما اميدمان را از دست نداديم و تا آخرين لحظه تلاش كرديم و جام قهرماني را پس گرفتيم.»

خانلرخاني درباره بازيهاي هفته آخر حرف ميزند: «در مبارزه هفته پاياني، تكواندوكاران دانشگاه آزاد فشار زيادي را مقابل پاس متحمل شدند و شايد به همين دليل در بازي آخر به نتيجه لازم نرسيدند.»

سرمربي ورامينيها به قهرماني تيمش اميدي نداشت: «در نيمفصل اول با يك امتياز كمتر بعد از دانشگاه نايبقهرمان شديم اما دور برگشت ميخواستيم با پيروزي مقابل دانشگاه قهرماني را پس بگيريم. با اينكه دانشگاه آزاد را قهرمان ميديدم اما خدا خواست تا به حقمان برسيم و هوگوپوشان ما با قهرماني مزد زحماتشان را گرفتند. البته براي اولين بار بود در تاريخ ليگ معرفي قهرماني به هفته آخر كشيد، به همين خاطر رسيدن به جام قهرماني لذت خاصي داشت.»

خانلرخاني به عدم جذب مليپوشان اشاره ميكند: «شرايط مالي شهرداري ورامين اجازه نميداد مليپوش جذب كنيم. مضاف اينكه خودم علاقهمند بودم به جوانان ميدان بدهيم و بر همين اساس هم تيم خود را با جوانان بستيم و همين جوانان برابر بزرگان تكواندو نمايش خوبي داشتند و تواناييهاي فني خود را نمايش دادند.»

او درباره داوريها حرف نميزند: «علاقهاي ندارم درباره داوريها حرف بزنم. در كل داوريها خوب بود به غير از يك هفته كه داوريها خوب نبود و ما اعتراض داشتيم ولي خدا را شكر حق به حقدار رسيد.»

سرمربي شهرداري ورامين به سطح فني ليگ اشاره ميكند: «برنامهريزي خوب بود. شايد به جرأت بتوان گفت در چند سال اخير شاهد برگزاري يكي از بهترين ليگها بوديم. تيمهايي چون لوازم خانگي كن، پاس قوامين و ياسين پيشرو تيمهاي خوبي در اين دوره بودند، ضمن اينكه تيمهاي پايين جدول هم تلاش كردند و اگرچه در تيمي نتيجه نگرفتند اما در بعضي اوزان براي رقبا دردسرساز بودند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی