نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد كسايي‌پور با حكم طباطبايي، سرپرست كميته سه نفره و همگاني فدراسيون بسكتبال شد.

كسايی‌پور: اول همگانی، بعد تيم ملی

به گزارش خبرورزشی، او حالا مأموريت جديدي دارد. مأموريت تدوين برنامههاي آموزشي پايه براي ترويج و توسعه بسكتبال همگاني و 3 نفره در سطح كشور، توسعه بسكتبال خياباني و مينيبسكتبال با برگزاري جشنوارهها و مسابقات عمومي استاني، برنامهريزي براي حضور مستمر و قدرتمند در سطوح بينالمللي، قارهاي، جهاني و المپيك و...

كساييپور كه در پرونده خويش هدايت تيم ملي ب و باشگاههاي معتبري چون پتروشيمي بندرامام، مهرام، شهركرد و شهرداري اراك را دارد و در دورهاي كه بازيكن بود، هم يكي از بهترين گاردرأسهاي كشور محسوب ميشد. با قبول مسئوليت جديدش ميگويد: «بسكتبال سه نفره يكي از برندهاي توسعه است و به لحاظ كمي و كيفي در هر كشور آنقدر مهم بوده كه فيبا در چند سال گذشته با بررسيهايي به اين نتيجه رسيده بايد المپيكي هم بشود.»

او در ادامه تأكيد ميكند: «سعي داريم با جايگاه اين رشته براي توسعه و همگاني كردن آن برنامهريزي کنیم تا گام به گام جايگاه مستقلش را از بسكتبال پنج نفره به دست آورد و تيمهاي ملياش نيز قدرتمند در ميادين ظاهر شوند. اين رشته بازيكنان ويژهاي را ميطلبد كه متخصص باشند، همچنين تربيت داوران زبدهاي كه بر اساس قوانين روز بتوانند در سطح كشور سه به سه را در ايران به يكي از رشتههاي مورد علاقه مردم تبديل كنند. به هر حال همه اين مسائل زمانبر است و ميطلبد تا تمامي هيئتها همكاري لازم را با اين كميته انجام دهند.»

كساييپور در پاسخ به اين سؤال كه در زمينه بانوان و حضور تيم ملي در كاپ آسيا و جام جهاني چه اقداماتي انجام ميدهد، به اين نكته اشاره ميكند: «مسئله حضور آنها قطعي شده است و به زودي هم درباره كادر فني و موارد مربوط به آن صحبت خواهيم كرد.»

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی