نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی فوتبال کشورمان دیدار خود با سیرالئون را به اتمام رساند اما هنوز برخی در حال کند و کاو ماجرا هستند.

سوژه روز| از غر زدن خسته نشدید؟

به گزارش خبرورزشی، چه خوب، چه بد، تیم ملی توانست بعد از لیگ فشرده ای که داشتیم، بالاخره یک بازی تدارکاتی داشته باشد. تیم ملی لیبی بدقولی کرد و به ایران نیامد تا مسئولان فدراسیون دستپاچه شوند و حالا یا با پول بیشتر، یا دخالت دلال و یا هر مساله دیگر، تیم ملی سیرالئون را به تهران بیاورند.
این بازی شاید در شان تیم ملی نبود اما هر چه بود، بالاخره تمام شد و رفت. از حالا به بعد باید به فکر آینده بود. همه ما قبول داریم تیم ملی در راه جام جهانی، نیاز به حریفان قدرتمندی دارد اما باید شرایط و وضعیت را هم مورد بررسی قرار داد. تیم های مطرح دنیا برای بازی های عادی خود، شاید رقم های معمولی پیشنهاد بدهند اما تا پیشنهاد حضور در تهران به دست شان می رسد، قیمت ها را تا 10 یا 15 برابر افزایش می دهند و این مساله، مهم ترین دغدغه فوتبال ماست.
به این دلیل و هزاران دلیل دیگر، در روز شنبه نتوانستیم با حریفی در حد و اندازه های نام ایران بازی کنیم. امروز به فاصله تنها 88 روز مانده تا جام جهانی، دیر زمانی برای تاسف خوردن باقی نمانده است. امروز فقط باید حواس مان به حمایت از تیم ملی باشد؛ تیمی که متعلق به همه ماست. واقعا خسته نشدید این قدر غر زدید و یک جمله را هزار بار تکرار کردید که سیرالئون در حد تیم ملی است؟
فوتبال در آینده بازی می شود اما هنوز برخی به هر بهانه ای از جمله تیشه زدن به ریشه تیم ملی، دوست دارند در گذشته باقی بمانند و این وضعیت باعث افت فوتبال ملی مان می شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی