۰
یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه آرسنال به دنبال پیدا کردن جانشینی برای آرسن ونگر است و مربیانی را مدنظر دارد تا شرایط آن‌ها برای نشستن روی نیمکت مربیگری را بررسی کند.

جانشینان احتمالی «ونگر»

به گزارش خبرورزشی،بدون توجه به هر عنوان و نتیجهای که در پایان فصل جاری به دست آید به نظر باید آرسن ونگر را در پایان راه در تیم فوتبال آرسنال دانست. او در سالهای اخیر با انتقاداتی رو به رو بوده که مقدارش هم روز به روز در حال بیشتر شدن است و در واقع هواداران توپچیها، حتی کسانی که حامی سرمربی فرانسوی بودند، دیگر تحمل ندارند و دوست دارند تیمشان هرچه در توان دارد برای رسیدن دوباره به قهرمانی لیگ انگلیس بگذارد.

در همین ارتباط، باشگاه لندنی لیستی از مربیانی که میتواند آنها را جانشین ونگر کند آماده کرده و در حال بررسی شرایط کاندیداها است.

یکی از این گزینهها یوآخیم لوو است که البته احتمال به دست آوردنش زیاد نیست. او در زمینه باشگاهی تجربهای ندارد، اما تیم ملی آلمان را در سال ۲۰۱۴ قهرمان دنیا کرده است. او سن زیادی ندارد و با کیفیتی که دارد میتواند گزینهای برای حضور طولانی مدت در آرسنال باشد.

مانوئل پیگرینی یکی دیگر از گزینههای مربیگری در تیم است. او در سال ۲۰۱۴ با منچسترسیتی در لیگ برتر انگلیس قهرمان شده است و در حال حاضر سرمربی تیمی در لیگ چین است و باید دید پول چینیها را انتخاب میکند یا اعتبار لیگ برتر را.

ماسیمیلیانو آلگری دیگر گزینه توپچیها است. او دورهای موفق در میلان و حالا در یوونتوس را داشته و مربیای است که توانسته در لیگ قهرمانان اروپا هم با یوونتوس عملکردی قابل قبول داشته باشد. این مربی ایتالیایی جوان است و میتواند مدتها در آرسنال بماند.

آخرین گزینه جدی آرسنال هم کارلو آنچلوتی است که بعد از جدایی از بایرن مونیخ در تیمی مشغول نیست و فعلا استراحت می کند. آنچلوتی عملکرد خوبی در تیمهای لیگ ایتالیا و همچنین در لیگ قهرمانان اروپا داشته است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی