نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: من مطمئنم کی‌روش و فدراسیون فوتبال خودشان هم نمی‌دانستند سیرالئون این‌قدر ضعیف است.

خداداد عزیزی:انتقاد‌ها از کی‌روش و فدراسیون فوتبال ناعادلانه است

به گزارش خبرورزشی،خداداد عزیزی درباره دیدار تدارکاتی تیم ملی ایران مقابل سیرالئون که با پیروزی 4 بر صفر تیم کیروش به پایان رسید، اظهار داشت: من همیشه منتقد برگزاری این نوع بازیهای دوستانه بودهام و هستم، اما فکر میکنم در این مقطع زمانی هیچ تیمی با ما بازی دوستانه انجام نمیدهد و ناچار به بازی با تیمی چون سیرالئون بودیم. تیمهایی که قدرتمند هستند به کشور ما نمیآیند و سیرالئون هم از این بابت انتخاب شد که فقط یک تیم آفریقایی بود. به نظرم بازی کردن با سیرالئون بهتر از بازی نکردن بود. 

وی در مورد اینکه برخی کارشناسان اعتقاد دارند برگزاری بازی تدارکاتی با تیم لیگ یکی بهتر از این تیم بود، تصریح کرد: تفکر کیروش این بود که با تیمی آفریقایی بازی کنیم. اگر میخواستیم این کار را کنیم باید صورت بازیکنان را با ذغال سیاه میکردیم (باخنده). اگر بحث تیم آفریقایی نبود، بله میشد با تیمی مانند منتخب لیگ برتر بازی کرد، اما من مطمئنم خود کیروش و فدراسیون فوتبال هم نمیدانستند سیرالئون اینقدر «له» است. قطعاً اگر میدانستند این تیم را به ایران نمیآوردند که این همه هم هزینه کنند. فدراسیون فوتبال میداند که اگر تیمی با این سطح برای بازی دوستانه دعوت کند، از او انتقاد خواهد شد و تحت فشار قرار خواهد گرفت، پس قطعاً خود آنها هم نمیدانستند سطح سیرالئون چقدر است. 

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در ادامه تصریح کرد: این هم که میگویند بابت این تیم هزینه شده، طبیعی است. هر تیمی را بخواهیم به ایران بیاوریم، هزینه هتل، بلیت هواپیما و سایر چیزها را دارد. من نمیخواهم از فدراسیون و کیروش طرفداری کنم و همیشه هم اولین نفری بودهام که انتقاد کردهام، اما در این مورد به نظرم انتقاد از آنها غیرمنطقی و دور از انصاف است. کیروش در گذشته نشان داده از بازی با تیمهای بزرگ استقبال میکند. متأسفانه سیرالئون هم فقط از یک تیم آفریقایی، چهرهاش را داشت. همانطور که گفتم به نظرم انتقادها از کیروش و فدراسیون فوتبال ناعادلانه است و مطمئنم او خودش دوست دارد با تیمهای قدرتمند بازی کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی