نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد صلاح با خوشحالی از رسیدن به صدر جدول گلزنان لیگ برتر فوتبال انگلیس یاد کرد.

صلاح: رویای من قهرمانی لیورپول در لیگ است

به گزارش خبرورزشی و به نقل از ساکرنت، لیورپول دیشب (شنبه) موفق شد در خانه با پنج گل در هفته سی و یکم لیگ برتر فوتبال انگلیس به پیروزی برسد. چهار گل از این پنج گل را  محمد صلاح، ستاره مصری به ثمر رساند.

این بازیکن گلزن بعد از درخشش در بازی برابر واتفورد، گفت: باید از همه خصوصا هم تیمیهایم تشکر کنم. بدون کمک آنها نمی توانستم ۲۸ گل در لیگ به ثمر برسانم. ما در هر بازی برای کسب سه امتیاز مسابقه بازی میکنیم. خوشحال هستیم که امروز توانستیم اول از همه به سه امتیاز برسیم و شکست هفته قبل برابر منچستریونایتد را جبران کنیم.

محمد صلاح به اولین بازیکن لیورپول از سال ۲۰۱۳ بعد از لوییس سوارس تبدیل شد که در یک مسابقه چهار گل به ثمر می رساند. این بازیکن که در حال حاضر با لیونل مسی مقایسه میشود، در ادامه صحبتهایش، گفت: در چلسی من بازی نمیکردم. بنابراین شانس زیادی برای درخشش نداشتم. خوشحال هستم که اکنون بار دیگر به لیگ برتر باز گشتم. من عاشق لیگ برتر هستم و فکر میکنم کاملا با استایل فوتبالی من همخوانی دارد. در حال حاضر در لیورپول در یکی از تیمهای بزرگ بازی میکنم و میخواهم فوتبال خودم را به نمایش بگذارم. باید از کلوپ هم تشکرکنم که من را تغییر داده است. در حال حاضر در نزدیک خط دروازه بازی میکنم. آرزوی من قهرمانی در لیگ برتر است. لیورپول سالها قهرمان لیگ نشده است و من میخواهم این قهرمانی را برای باشگاه به ارمغان بیاورم.

او همچنین درباره بازی با منچسترسیتی گفت: ما تیمی هستیم که ترسی از هیچ تیمی نداریم. برای ما فرقی نمیکند که با چه تیمی روبهرو شدیم. سیتی را قبلا شکست دادهایم و به همین خاطر ترسی از رویارویی با این تیم نداریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی