نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم بایرن مونیخ می‌گوید آن‌ها به دنبال رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا در این فصل هستند.

توماس مولر: می‌خواهیم به فینال لیگ قهرمانان برسیم

به گزارش خبر ورزشی و به نقل از کیکر، بایرن مونیخ در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با قرعه راحتی روبهرو شد و توانست با برتری برابر بشیکتاش راهی مرحله یک چهارم نهایی شود. در این مرحله باواریاییها باید برابر سویا قرار گیرند. بایرن مونیخ غیر از شکست ۳ بر صفر برابر پاری سن ژرمن در بقیه دیدارها بدون شکست بوده و با قدرت تا این مرحله صعود کرده است.
توماس مولر، مهاجم بایرن مونیخ درباره حضور در لیگ قهرمانان گفت: به نظرم این خوشحالی که ایجاد شده که ما برابر سویا قرار گرفتیم اصلا درست نیست و گول زننده است. من سویا را به خوبی میشناسم و تیمهای اسپانیایی را نیز به خوبی میشناسم و به نظرم بازی بسیار سختی برابر سویا خواهیم داشت. مدتهاست که نتوانستیم به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یابیم و باید تلاش کنیم که در این دوره به فینال لیگ قهرمانان راه یابیم. ما اعتماد به نفس خوبی داریم و میخواهیم با همین روند جلو برویم. تشنه موفقیت هستیم و میخواهیم هر طور شده به این موفقیت دست یابیم. امیدوارم که امسال بتوانیم به دستاورد بزرگی در لیگ قهرمانان برسیم.
بایرن مونیخ در این فصل با کارلو آنچلوتی کارش را شروع کرد ولی تیم این مربی شروع ضعیفی داشت و همین باعث شد تا در ابتدای فصل او از سمت خود برکنار شود و یوپ هاینکس که پیشتر اعلام بازنشستگی کرده بود، به عنوان سرمربی بایرن مونیخ به نیمکت این تیم برگردد.
یوپ هاینکس از پرافتخارترین مربیان فوتبال در آلمان است که تاکنون ۳ بار حضور در فینال لیگ قهرمانان را تجربه کرده است. کسب دو برد و دو قهرمانی و یک شکست حاصل ۳ حضور این مربی در فینال لیگ قهرمانان بوده است. اکنون در صورتی که این مربی بتواند برای چهارمین بار فینال لیگ قهرمانان را تجربه کند، فرصت این را دارد تا برای سومین بار قهرمانی در لیگ قهرمانان را تجربه کند و به همین خاطر در زمره برترین مربیان یوفا قرار گیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی