۰
یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرهاد جم هنرمند و ورزشکار کشورمان گفت: کی‌روش مربی بسیار باهوشی است.

فرق شفر و منصوریان در جمع کردن حاشیه‌هاست

به گزارش خبر ورزشی،در حالی به دفتر خبرورزشی آمد که سر و صورت و همچنین دستهایش زخمی بود و دلیل آن هم مصدومیتی بود که در حین تمرینات آمادهسازی که با دوچرخه و برای برنامهای که به منظور حمایت از دانشآموزان مستعد اما محروم از تحصیل پیش رو دارد به آن دچار شده. در زیر گزیدهای از صحبتهای او درباره برنامه پیش رو و همچنین دیدگاههای فوتبالیاش را میخوانید.
* در هفته آخر فروردین و با حمایت «بنیاد کودک» که نهاد مردمی است قصد دارم حدود 4 هزار کیلومتر را رکاب بزنم تا کنجکاوی مردم را نسبت به امر آموزش و تحصیل کودکان مستعد اما دورمانده از شرایط تحصیل را برانگیزم تا با حمایت مردم و خیرین زیادی که در سراسر کشور داریم به این دسته از فرزندان ایرانزمین کمک کنیم تا آنها هم بتوانند از این حمایتها استفاده کنند و به تحصیل خود ادامه دهند.
* اسم این حرکت «الف- با- میم» است که مخفف کلمات آموزش با محبت است چون مسلماً اگر آموزش بدون مهر و محبت داده شود تأثیری نخواهد داشت.
* در حال حاضر مشغول رایزنی برای پیدا کردن یک اسپانسر هستیم تا هزینههای این سفر را تأمین کند ولی مسلماً دوست داریم تا از کمک خیرینی استفاده کنیم که دغدغه آموزش دارند و از تمکن مالی هم بهره میبرند.
* در تاریخ 18 یا 19 فروردین کنفرانس مطبوعاتی این سفر را برگزار خواهیم کرد و تمام جزئیات را در آن خواهیم گفت ولی با توجه به اینکه در هفت شهر کرمانشاه، ایلام، اهواز، بم، بوشهر، زاهدان و بیرجند بیشترین کودکان مستعد اما دورمانده از شرایط تحصیل را داریم سفر ما به این شهرها و رکاب زدن در آنها قطعی است و توی هر کدام از این شهرها یک مسابقه فوتبال با لباس تیم ملی و توپهایی که توسط ملیپوشان امضا شده است برگزار خواهیم کرد و به بچهها تقدیم میکنیم و البته پیام این کودکان را در آستانه بازیهای جام جهانی به ملیپوشان خواهیم رساند.
* در آخر درباره این رکاب زدن باید بگویم که در جریان این سفر یک فیلم نیمه مستند هم آماده خواهیم کرد و در آن سعی میکنیم جذابیتهای توریستی شهرهای ایران را هم به نمایش بگذاریم.
* من از بدو تأسیس تیم فوتبال هنرمندان در آن حضور داشتم ولی در حدود سال 83 بنا بر دلایلی از تیم جدا شدم و دوباره از پارسال برگشتم و قرار است برای جام جهانی هنرمندان بعدی که در کیش برگزار خواهد شد حسابی با بقیه اعضای تیم تمرین کنیم و آماده شویم.
* کمکاری من در این مدت دلایل مختلفی داشت و به نوعی دنیای من با دنیای بسیاری از افرادی که هماکنون در حال فعالیت هستند فرق میکند و خوشبختانه دغدغه مالی ندارم که بخواهم برای پول در هر کاری حاضر بشوم و البته برای من خیلی مهم است که کاری را انجام ندهم که بعداً از انجام آن نقش پیش خودم شرمنده شوم ضمن اینکه درگیر بودنم با نوشتن و رمانی که در بهار عرضه خواهد شد نیز وقتم را در این چند وقت پر کرده بود.
* دو تیم استقلال و پرسپولیس حاشیههای زیادی دارند و مسلماً هر کس سرمربی این دو تیم شود باید قبل از مسائل فنی و تاکتیکی بتواند حاشیههای تیم را مدیریت کند و من فکر میکنم این فرق شفر و منصوریان است ضمن آنکه الان بدن بازیکنان استقلال را بسیار آماده میبینم که همین موضوع کمک کرده تا این تیم در این فرم خوب قرار بگیرد و البته امیدوارم امسال در سطح آسیا نمایندگان ما بتوانند به جمع ۴ تیم برتر و حتی فینال برسند و توی این سطح مطلوب باقی بمانند.
* مسلماً قرعه بسیار سختی نصیب تیم ملی شده و کار سختی داریم و فکر میکنم بازی اول ما مقابل مراکش بسیار مهم باشد زیرا این تیم بسیار پرقدرت است ولی در سوی دیگر ما هم کیروش را داریم که مربی بسیار باهوشی است و میتواند به ما بسیار کمک کند.
* و در انتها باید بگویم که طی این سفر 4 هزار کیلومتری باید بتوانم روزی 70 کیلومتر رکاب بزنم ولی به امید اینکه فرزندان ایرانزمین شرایط مطلوبی برای تحصیل پیدا کنند چشم به هوشیاری و حساس شدن مردم و خیرین داریم و با این شعار «آنقدر رکاب میزنم تا 500 بچه حمایت شوند» قدم به این سفر میگذارم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی