نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

داور چهارم دیدار تیم‌های چای ناطق و شاهین بندرانزلی در لیگ استان گیلان از شکایت خود از مالک باشگاه چای ناطق لاهیجان خبر داد.

داور چهارم : مالک باشگاه ناطق با مشت به صورتم زد

به گزارش خبر ورزشی، حامد سیری درباره اتفاقات دیدار تیمهای چای ناطق لاهیجان و شاهین بندرانزلی که منجر به درگیری شد، اظهار داشت: با توجه به حساسیت بازی، قضاوت آن را به حمید حاجملک سپرده بودند. در دقیقه 89 بازی، حاجملک از من خواست که پنج دقیقه وقت اضافه اعلام کنم. مالک تیم ناطق و پسرش که عضو همان تیم است، ناآگاه بودند و تصور میکردند من وقتهای اضافه را گرفتهام. به همین خاطر، به من حملهور شدند.
وی افزود: پسر مالک باشگاه ناطق لاهیجان زیر گلویم را گرفت و هُلم داد. پدرش هم که مالک باشگاه است، با مشت به صورتم زد. تصاویر هم منتشر شده و همه چیز مشخص است. پس از آن تماشاگران به داخل زمین آمدند و ما را مورد ضرب و شتم قرار دادند. این وسط حاجملک برای دفاع از من آمده بود و چون نیروی انتظامی از اسپری فلفل استفاده کرده بود، برای چشمش مشکلی ایجاد شد.
داور چهارم دیدار چای ناطق لاهیجان - شاهین بندرانزلی همچنین خاطرنشان کرد: در حال پیگیری اتفاقات رخ داده هستم و از مالک و پسر تیم چای ناطق گیلان به دادسرا شکایت خواهم کرد. مالک این باشگاه سال پیش هم در گیلان یک داور را مورد ضرب و شتم قرار داده و پرونده آن باز است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی