نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حمیدرضا گرشاسبی و مسئولان پرسپولیس در حالی حرف از بخشش احتمالی این باشگاه و باز شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی خود می‌زنند که یک منبع حقوقی موثق به ما اعلام کرد چنین امکانی وجود ندارد. هرچند دو باشگاه ریزاسپور و پرسپولیس با یکدیگر بر سر ماجرای پرونده مهدی طارمی به توافق رسیدند اما فدراسیون جهانی فوتبال خیلی به این مسئله کاری ندارد.

به گزارش خبر ورزشی، سرپرست باشگاه پرسپولیس به تصور اینکه میتوان از فرصت حضور رئیس فیفا در ایران استفاده کرد، نامه بلندبالایی تهیه کرد و به دست اینفانتینو رساند تا یکی از پنجرههای نقل و انتقالات این باشگاه باز شود. به نظر میرسد بخشیده شدن پرسپولیس آن هم با یک نامه، کمی رؤیاپردازانه باشد. اگر قرار باشد رئیس فدراسیون جهانی فوتبال که سفرهای متعددی به کشورهای مختلف دارد به مسائل حقوقی ورود کند، سنگ روی سنگ بند نمیشود. آنوقت اینفانتینو باید تمام وقت خود را روی دعاوی حقوقی فیفا گذاشته و کارش را به عنوان رئیس تعطیل کند.
توجه داشته باشید باشگاهی همچون بارسلونا با آن قدرت، هوادار و محبوبیت با محرومیتی مشابه باشگاه پرسپولیس مواجه شد. اگر امکان کاهش محرومیت در ملاقات حضوری با رئیس فیفا وجود داشت که قطعاً مدیران بارسا راحتتر به بالاترین مقام فدراسیون جهانی فوتبال دسترسی داشتند. متأسفانه دوستان تصور میکنند مناسبات فیفا هم مثل فوتبال ماست که با یک نامه چند خطی یا سفارش حضوری و تلفنی تمامی مشکلات حل و محرومیتها بخشیده شود. فدراسیون جهانی فوتبال کمیته انضباطی دارد و تازه در صورت اعتراض میتوان به دادگاه بینالمللی ورزش (     CAS) مراجعه کرد. نمیتوان از اینفانتینو توقع داشت به خاطر حضور در ایران نمکگیر شده و حکم محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات تابستانی را لغو کند.
اینکه حمیدرضا گرشاسبی اعلام میکند 6 فروردین هم به مقر فیفا رفته و پرونده را پیگیری خواهیم کرد هم حرفی صرفاً برای دلخوشکنک هواداران پرسپولیس است و بس!
خود سرپرست باشگاه پرسپولیس هم به خوبی میداند مدیرعامل سابق این تیم و مهدی طارمی تخلف کردهاند و این مسئله برای فیفا هم محرز شده است. بنابراین امکان بخشش وجود ندارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی