۰
یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرپرست باشگاه گل‌گهر سیرجان گفت:ما تمام تلاشمان را می‌کنیم و حتی حاضریم فحش بخوریم، کتک بخوریم اما فوتبال بازی کنیم و مقابل خونه به خونه نتیجه بگیریم.

ما تبانی نمی کنیم

به گزارش خبر ورزشی، رضا فتحآبادی در خصوص بازی مقابل خونه به خونه اظهار داشت: شرایط تیم ما بسیار خوب است امروز به قائمشهر رسیدیم با توجه به اینکه چندین ساعت در ترافیک بودیم اما در حال حاضر استراحت میکنیم تا آماده بازی با خونه به خونه شویم.
وی در ادامه افزود: ما به شرایط جدول و تیم حریف کاری نداریم به دنبال این هستیم تا با تمام توان مقابل خونه به خونه ظاهر شویم. از لحاظ فنی کمتر از خونه به خونه نیستیم، امیدوارم شرایط زمین مساعد باشد تا بتوانیم فوتبال خوبی را بازی کنیم ولی تصاویری که من از زمین ورزشگاه خونه به خونه دیدم متأسفانه زمین نامساعد است و شاید این کار را برای ما سخت کند.
سرپرست تیم فوتبال گلگهر سیرجان در ادامه درباره اینکه شنیده شده است با توجه به اینکه دو مربی از کشور کرواسی هستند ممکن است صحبتهایی انجام دهند که در نهایت خونه به خونه پیروز شود، گفت: فکر نمیکنم که سرمربی ما آقای وینگوبگوویچ چنین آدمی باشد. از آنجایی که من او را میشناسم آدمی است که تلاش میکند تا تیم موفق شود و به دنبال این حواشی نیست. او همیشه در تمرینات قبل از بازی با خونه به خونه به بازیکنان روحیه و انگیزه میداد تا از این بازی پیروز خارج شوند چرا که بیشتر حواشی ما از دور رفت مقابل همین خونه به خونه به وجود آمد زمانی که گفتند ما جادو میکنیم و از این بحثها باعث شد این حواشی روی تیم ما حاکم شود و نتوانیم خوب بازی کنیم اما با توجه به روحیهای که از سرمربی و بازیکنان تیم دارم میدانم در این بازی میجنگیم تا پیروز از میدان خارج شویم.
وی در پایان اظهار داشت: هیچ تماسی از سوی فرد خاصی یا باشگاهی با سرمربی تیم گلگهر سیرجان و مسئولین باشگاه و همچنین بازیکنان صورت نگرفته است. ما تمام تلاشمان را میکنیم حتی حاضریم فحش بخوریم، کتک بخوریم اما فوتبال بازی کنیم و مقابل خونه به خونه نتیجه بگیریم. ممکن است یک روز ما یکی از گزینههای صعود به لیگ برتر شویم. پس هیچ کاری به شرایط جدول تیم ما نداریم و کارمان را انجام میدهیم. مطمئن باشید که آبروی باشگاه از همه چیز برایمان مهمتر است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی