نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس تهران در دو، سه فصل اخیر هافبک تهاجمی بی‌نظیری به نام محسن مسلمان داشته است. او آنقدر درخشید که توانست در تیم برانکو لقب مهندس بگیرد. به گواه اغلب کارشناسان به لطف محسن مسلمان، پرسپولیس در سال‌های اخیر بزرگترین،‌ قدرتمندترین و بهترین خط هافبک ایران را داشت. خط میانی‌ای که با کمال کامیابی‌نیا، وحید امیری و فرشاد احمدزاده همه تیم‌ها را مقهور می‌کرد اما...

برنامه برانکو برای دوران پسامهندس

به گزارش خبر ورزشی، برانکو ناگهان (بخوانید پس از بازی برگشت فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا برابر الهلال عربستان در نیمهنهایی) تصمیم گرفت به این ترکیب دست بزند. مرد کروات، محسن مسلمان را با وجود دادن ۸ (یا به عبارتی ۹) پاس گل! در لیگ برتر به یک نیمکتنشین مطلق تبدیل کرد تا خط میانی خود را معیوب و فلج کند!
خط هافبکی که با ترکیب محسن ربیعخواه، کمال کامیابینیا، فرشاد احمدزاده و وحید امیری مغلوب امید ابراهیمی، فرشید باقری، سرور جپاروف، فرشید اسماعیلی و داریوش شجاعیان شد.
این در حالی بود که محسن مسلمان ساکت و آرام روی نیمکت نشسته بود، مسلمان که یکی از برگهای برندهاش و مهمترین خصوصیت او دادن پاسهایی با دقت فوق تصور بود.
به لطف همین بازیسازی بینظیر او و پاسهای سالم مسلمان بود که پرسپولیس در فصول اخیر برابر همه تیمهای داخلی و آسیایی برتری مالکیت توپ داشت.
با این وجود از همین حالا باید گفت که مهندس پرسپولیس در پایان فصل با این تیم وداع خواهد کرد.
فکر میکنید برنامه برانکو برای دوران پسامهندس چه خواهد بود؟ شنیدیم مرد کروات روی بشار رسن و سیامک نعمتی خیلی حساب باز کرده است. برانکو میخواهد میان بشار رسن و سیامک نعمتی همان رقابتی را به وجود بیاورد که زمانی بین محسن مسلمان و سروش رفیعی وجود داشت. او تصور میکند با هر دو یا یکی از این دو بازیکن مشکل بازیسازی خط میانی پرسپولیس در لیگ هجدهم حل میشود. به نظر شما حل میشود؟ ما که بعید میدانیم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی