نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وینفرد شفر، همان‌طور كه مسئولان استقلال گفته‌اند، لیست شفاهی خود را به باشگاه گفته تا در صورت تمدید قراردادش، سریعاً بازیكنان مورد نظرش را جذب كنند. در این بین شایعاتی درباره وضعیت چند بازیكن هم شنیده می‌شود.

شایعه داغ درباره قائدی و بویان

به گزارش خبر ورزشی، ظاهراً اولین بازیكنی كه قراردادش فسخ میشود، میلاد زكیپور است. این بازیكن با آبیها قرارداد دارد ولی این روزها مصدوم است و نمیتواند بازی كند. شفر گویا از كیفیت این بازیكن اصلاً راضی نیست و قصد دارد او را كنار بگذارد. شایعات از آن حكایت دارد كه شفر حتی به دنبال چند مدافع چپ است و قطعاً در این پست بازیكن میآورد.

شایعه داغ دیگر درباره وضعیت مهدی قائدی است. آنچه در ظاهر دیده میشود، این است كه او نمیتواند حالاحالاها بازی كند. علاوه بر مشكل جسمانی، او دادگاهی شده و باید به خاطر تصادف اخیر مقابل قانون پاسخگو باشد. البته وكیل این بازیكن كه یك خانم است، تلاش كرده تا ثابت كند مهدی پشت فرمان نبوده ولی تا این لحظه ناكام مانده است. طبق كروكی اولیه پلیس، قائدی پشت فرمان بوده و اگر این مسئله قطعاً ثابت شود این بازیكن محكومیت سنگینی خواهد داشت و در آن صورت بازگشت دوبارهاش به میادین، با تأخیر زیادی مواجه میشود. با توجه به این مشكلات شنیده میشود احتمالاً قائدی در لیست استقلال برای فصل بعد نیست. شفر دوست دارد تیمش در آرامش باشد ولی قائدی از زمان حضور او سه بار این آرامش را به هم زد و باعث حاشیهسازی برای استقلالیها شد.

بازیكن سومی كه شایعات داغی دربارهاش شنیده میشود، بویان است. او به تازگی به جمع آبیها ملحق شده ولی به هیچوجه كارایی نداشته است. این بازیكن در همان بدو ورود مصدوم شد و شایعاتی هم درباره چگونگی خریدش به گوش میرسید. شفر تصمیم گرفته این بازیكن را هم از لیست تیمش حذف كند تا جا برای جذب یك خارجی دیگر باز شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی