نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
پنجشنبه ۹ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ارتوئرول سائلام در آخرین مصاحبه‌اش اعلام کرده که قراردادش آخر فروردین ماه به اتمام می‌رسد و با این اوصاف شاید او دو بازی پایانی تراکتورسازی در لیگ برتر را هم نبیند.

سائلام ۲ هفته آخر لیگ را هم نمی‌بیند؟

به گزارش خبرورزشی، ارتوئرول سائلام اواسط فصل جاری لیگ برتر به تیم تراکتورسازی پیوست و جایگزین یحیی گلمحمدی روی نیمکت این تیم شد. با حضور سرمربی ترکتبار روی نیمکت تراکتورسازی، این تیم با وجود نمایشهای خوبی که ارائه میدهد، نتایجش تفاوت چندان زیادی نکرده است. تراکتورسازی در لیگ برتر در همان نیمه پایین جدول مانده است و در لیگ قهرمانان آسیا هم شانس خیلی اندکی برای صعود از گروهش دارد.

سائلام در آخرین گفتوگویی که با یک سایت ترکیهای داشته، اعلام کرده است که قراردادش تا ۲۰ آپریل (۳۱ فروردین ماه) است، این در حالی است که لیگ برتر ایران هفتم اردیبهشت ماه سال جاری به اتمام میرسد؛ یعنی قرارداد سائلام یک هفته زودتر از پایان لیگ برتر ایران به اتمام میرسد. آخرین بازی تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا هم سهشنبه، ۲۸ فروردین ماه مقابل الغرافه قطر برگزار میشود.

یکی از بندهایی که در قرارداد سائلام بهعنوان «آپشن» گنجانده شده، صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیاست. عملکرد مناسب در لیگ قهرمانان آسیا برای مدیران باشگاه تراکتورسازی اهمیت زیادی دارد و آنها در مقطعی که به دنبال جایگزین یحیی گلمحمدی بودند، تأکید ویژهای روی این موضوع داشتند. سائلام اگرچه مدعی شده در تبریز همه از عملکرد او راضی هستند و میخواهند قراردادش را تمدید کنند، اما به نظر میآید که شاید اگر سائلام نتواند در لیگ قهرمانان آسیا نتیجه بگیرد، حتی دو هفته پایانی لیگ برتر ایران را هم نبیند.

قرارداد سائلام و دستیارانش برای یک نیمفصل برای تراکتورسازی چیزی حدود چهار میلیارد تومان آب خورده و تمدید قرارداد و ادامه همکاری برای فصل آینده هم منوط به توافق مالی است. اگر فرض را بر این بگذاریم که دو طرف برای ادامه همکاری به توافق برسند، قرارداد سائلام و دستیارانش برای یک فصل دستکم به هشت میلیارد تومان افزایش پیدا خواهد کرد. با این اوصاف، ادامه همکاری سائلام و تراکتورسازی در فصل آینده در هالهای از ابهام قرار میگیرد.

 

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی