۰
پنجشنبه ۹ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تراکتورسازی گفت: تراکتورسازی با شناخت از ذوب‌آهن به اصفهان سفر کرده و تلاش تیم ما کسب امتیاز در دیدار مقابل شاگردان امیر قلعه‌نویی است.

ساغلام: با شناخت از ذوب‌آهن به اصفهان آمده‌ایم

به گزارش خبرورزشی و به نقل از سایت باشگاه ذوب آهن ارطغرول ساغلام درباره بازی فردا با ذوب آهن گفت: تراکتورسازی در تعطیلات آمادهسازی خوبی برای این مسابقه داشت و ما در حال حاضر انگیزه بسیاری برای پیروزی مقابل تیم فوتبال ذوبآهن در اصفهان داریم.

وی افزود: تیم ما در حال حاضر در شرایط مناسبی قرار گرفته و وضعیت بدنی و روانی بازیکنان تیم ما برای این مسابقه مناسب است. تراکتورسازی به امتیاز این مسابقه احتیاج بسیاری دارد.  تلاش ما هم این است که با نتیجه مناسب، هر سه امتیاز مسابقه را از آن خود کنیم.

سرمربی تراکتورسازی با اشاره به شناخت بازیکنان تیمش از بازیکنان تیم ذوبآهن، خاطرنشان کرد: تراکتورسازی از ذوبآهن شناخت بسیار خوبی دارد و به این موضوع باور دارد که ذوبآهن، تیم بسیار خوبی به شمار میرود. با این حال ما به خود باور داریم و اعتقادمان این است که تراکتورسازی تیم شایستهای است. بنابراین باید هرطور شده از بازی خوب خود به نتیجه برسیم.

ساغلام گفت: امیدواریم که فردا تماشاگران از دیدن یک بازی خوبی لذت ببرند و حاصل جدال دو تیم شایسته ذوبآهن و تراکتورسازی، فوتبال خوبی از آب در بیاید.

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی