۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه می گوید که از نمایش بازیکنانش برابر راه آهن راضی نیست.

اسکوچیچ: از بازی مقابل تیمی که بهتر از آنها هستیم متنفرم

به گزارش خبرورزشی،دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه در پایان بازی برابر راه آهن که با پیروزی 2 بر صفر این تیم همراه بود،گفت : خیلی از سبک بازی راضی نیستم ولی دلیل دارم. از نوروز آمده بودیم و اینجا واقعا گرم بود. وقتی بچه ها از قبل بدانند که بهتر از تیم حریف هستند، انگیزه دادن به آنها سخت است و من از این حالت تنفر دارم.

وی ادامه داد: ولی امروز در برخی شرایط خیلی شانس نداشتیم وبچه ها خودخواه بودند. بچه ها به خود بازی هم احترام نگذاشتند. وقتی بهتر هستی باید ساده بازی کنی ولی بچه ها می خواستند کار خاصی انجام دهند.

اسکوچیچ در مورد   انگیزه تیم راه آهن با توجه به سقوط این تیم به دسته پایین تر اضافه کرد: این طبیعی است که انگیزه داشته باشند ولی ما باید انگیزه بیشتری داشته باشیم چون می خواهیم لیگ برتری شویم. از بچه ها در بازی های آینده بیشتر انتظار دارم و می خواهم که همه کمک کنند، چون مصدوم های زیادی هم داریم.

سرمربی تیم خونه به خونه در مورد برخی رفتارهای هواداران که سبب ناراحتی او شده بود، اظهار داشت: ما دوم هستیم و 2 امتیاز بیشتر دارم. در مسابقه فینال هم هستیم. این هرگز در بابل اتفاق نیفتاده؛ ما به حمایت آنها نیاز داریم. اگر می خواهیم به لیگ برتر برویم به حمایت آنها نیاز داریم. خیلی خوشحال کننده بود که امروز در ورزشگاه بودند.

اسکوچیچ در پایان در پاسخ به این سوال که چقدر امیدوار است در پایان رقابت ها یک تیم از مازندران در لیگ برتر حضور داشته باشد، تاکید کرد: من فقط به بابل فکر می کنم؛ به استان فکر نمی کنم و این برای من فرق می کند. استان مازندران دو باشگاه دارد و من به باشگاه دیگر اهمیتی نمی دهم.

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی