نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
جمعه ۱۷ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هفته بيست ‌و ‌هفتم ليگ برتر، جمعه 17 فروردين 97، ساعت 17:00، ورزشگاه شهيد دستگردي تهران، داور: عليرضا فغاني و كمك‌ها: محمدرضا منصوري و سجاد طوري

سايپا تهران- نفت تهران / شهرآورد كوچک!

به گزارش خبرورزشی،ديدار سايپا و نفت يك شهرآورد كوچك است كه به دليل حساسيتهاي خاصش ميتواند جذاب و ديدني باشد.

نارنجيپوشان سخت در پي رسيدن به سكوي دوم و كسب سهميه ليگ قهرمانان آسيا هستند و نفتيها در پي فرار از منطقه سقوط!

همين دو عامل بر حساسيت و جذابيت اين بازي ميافزايد و آن را در شمار بازيهاي بزرگ هفته قرار ميدهد به طوري كه هيچكس از ديدن اين بازي پشيمان نخواهد شد.

سايپا و نفت هفته قبل بازي با دو قطب فوتبال ايران را تجربه كردند و هر دو نتيجه مشترك 2 بر يك را رقم زدند با اين تفاوت كه شاگردان علي دايي با اين نتيجه پرسپوليس را شكست داده و قهرماني اين تيم را به تعويق انداختند اما شاگردان افاضلي به استقلال باختند و سبب شدند تيم آبيپوش بالاتر از دو تيم خودروساز پايتخت در رده سوم جدول قرار بگيرد.

3 امتياز اين بازي ميتواند كمك مؤثري براي برنده در راه رسيدن به اهدافش باشد به همين دليل انتظار ميرود سايپا و نفت هرچه در چنته دارند رو كرده و تا سرحد مرگ براي رسيدن به پيروزي تلاش كنند.

اين بازي از يك جهت ديگر هم براي علي دايي اهميت دارد و آن اينكه مقابل تيم فصل گذشتهاش صفآرايي ميكند و مصمم است تواناييهايش را به اثبات برساند.

چهرههاي برتر

آرمان رمضاني از روزي كه به سايپا پيوسته به يكي از مردان تأثيرگذار و كليدي علي دايي تبديل شده كه هفته قبل هم يك گل حياتي مقابل پرسپوليس به ثمر رساند و اكنون انتظار ميرود برابر نفت هم در نقش گلزن ظاهر شده و در راه رسيدن سايپا به 3 امتياز اين بازي نقشي حياتي ايفا كند.

عيسي آلكثير هم با اينكه هفتههاست پايش قفل خورده و ديگر آن گلزن قدر ابتداي فصل نيست اما در اين بازي خاص ميتواند به افاضلي و تيمش كمك كند زيرا ديدار با سايپا جزو آخرين شانسهاي نفت براي بقاست و 3 امتياز آن از نان شب واجبتر!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی