نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هفته بيست‌ و ‌هفتم ليگ برتر، جمعه 17 فروردين 97، ساعت 17:00، ورزشگاه غدير اهواز، داور: سيدمهدي سيدعلي و كمك‌ها: تورج عيوض‌محمدي و حسن انتظاري

استقلال خوزستان- گسترش فولاد تبريز / فرار به سوی پيروزی!

به گزارش خبرورزشی،قهرمان دو فصل پيش ليگ برتر اكنون كانديداي جدي سقوط به ليگ يك است و بازي فردا مقابل آبيهاي تبريزي جزو آخرين فرصتهاي اين تيم براي فرار از منطقه خطر محسوب ميشود.

استقلال خوزستان و عبدا... ويسي دو سال پيش فوتبال ايران را تحت تأثير خود قرار دادند اما اين قهرماني نتوانست كام هيچيك از آنان را آنگونه كه بايد و شايد شيرين كند زيرا روزهاي تلخ و ناكامي براي آبيها و ويسي از راه رسيد به طوري كه حالا بايد نهايت تلاش خود را به كار بگيرند تا فصل بعد هم در ليگ برتر بمانند.

گسترش فولاد تبريز كه فردا مهمان آبيهاي خوزستاني است، در نيمفصل اول وضعيتي بهتر از حريف نداشت و كانديداي جدي سقوط بود اما پس از روي كار آمدن فيروز كريمي اوضاع متفاوت شد و تيم تبريزي رفته رفته خود را در جدول بالا كشيد و به ساحل امن رسيد و اكنون خطري جدي آنها را تهديد نميكند.

البته كريمي حتماً شاگردان را توجيه ميكند كه قدر امتيازات باقيمانده را بدانند اما طبيعي است آنها كار دشواري در اهواز پيشرو داشته باشند زيرا ميزبان براي سقوط نكردن ميجنگد و سخت به 3 امتياز اين بازي نيازمند است كه انتظار ميرود تبريزيها بيشتر دفاع كنند و چشم به ضدحملات بدوزند.

چهرههاي برتر

يونس دلفي كه چند مدتي در تركيب آبيهاي خوزستاني جا نداشت بار ديگر به چهره اصلي اين تيم بدل شده و هفته قبل نقشي كليدي در كسب 3 امتياز مقابل سياهجامگان مشهد ايفا كرد و انتظار ميرود برابر گسترش فولاد هم عصاي دست استقلال و ويسي باشد تا تيمش از منطقه خطر خارج شود.

در گسترش فولاد اميدها به دستان فرناندو خسوس است كه دو فصل پيش نقشي بسيار كليدي در قهرماني استقلال خوزستان ايفا كرد و اكنون دروازهبان شماره يك گسترش فولاد محسوب ميشود كه مصمم است مقابل تيم و سرمربي سابقش تواناييهاي خود را به اثبات برساند تا تيمش با دست پر به تبريز بازگردد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی