۰
جمعه ۱۷ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی کروات تیم فوتبال پرسپولیس به خاطر مصاحبه هایی که انجام می دهد، فشار انتقادات از خود و تیمش را بالا می برد.

سوژه روز| مقایسه های عجیب یک پروفسور

به گزارش خبرورزشی، برانکو ایوانکویچ همچنان در هر مصاحبه ای که دارد، به دفاع یکجانبه از عملکردش می پردازد و این در حالی است که افت فنی و نتیجه گیری سرخپوشان کاملا هویدا و مشخص است.
پرسپولیس در بازی های اخیر به اندازه کافی خوب و ارزشمند کار نکرده و در 180 دقیقه اخیر و طی دو دیداری که در سال 1397 انجام داده، تنها یک شکست و یک مساوی نصیبش شده است. آنها فقط یک گل زده اند و 2 گل در این دو بازی دریافت کرده اند که این آمار برای تیمی مثل پرسپولیس که در ماه های قبل، حتی با به میان آمدن نامش، پشت حریفان می لرزید، اتفاق خوبی به نظر نمی رسد.
با این حال، برانکو مدام در مصاحبه هایش می گوید: «ما عملکرد خوبی داشتیم و نمی دانم چرا این قدر از پرسپولیس انتقاد می شود.» اما او نمی گوید که تیمش به لحاظ فنی افت کرده و تعداد حملات پرسپولیس روی دروازه حریفان تا حد زیادی کاهش داشته است. از سوی دیگر، با مصاحبه هایش، اوضاع را بدتر می کند. به عنوان مثال، برانکو اعتقاد دارد همان طور که یوونتوس نتوانست به رئال مادرید گل بزند، پرسپولیس هم نتوانسته به نسف گل بزند! این یعنی نسف قارشی، به اندازه رئال مادرید قدرت دارد و پرسپولیس برخلاف یوونتوس خوش شانس بوده که 3 گل در ازبکستان نخورده است!
یا در جای دیگری گفته همین تیم نسف توانسته بود در ازبکستان، الوصل امارات و السد قطر را شکست دهد اما پرسپولیس در ازبکستان با این تیم به تساوی رسید! آیا واقعا این تیم نسف که دیدارش را مقابل پرسپولیس دیدیم، تیمی بود که بتواند نماینده کشورمان را شکست بدهد؟ اگر برانکو کمی تیمش را تهاجمی تر می چید و دست از احتیاط برمی داشت، پرسپولیس می توانست با یک برد پرگل، حریفش را شکست بدهد.
به هر حال این روزها برانکو با مقایسه های عجیب و مصاحبه های پیاپی، مشغول افزایش فشار روانی بر روی پرسپولیس و بالا بردن انتقادات از این تیم است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی