نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
جمعه ۱۷ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی، گفت: در تجربه 12-13 ساله من اولین بار است این اتفاق رخ داده است. مدیریت سعی و تلاش می‌کند. آرزوی من این است که به سرعت راه حلی پیدا شود.

سائلام:بازی فردا را باید با رو سفیدی تمام کنیم

به گزارش خبر ورزشی، ارطغرل سائلام در نشست خبری قبل از دیدار مقابل سپاهان، گفت: روزهای پرفشاری را دنبال میکنیم. بعد از نوروز شروع خوبی در سال جدید نداشتیم. در ابتدای کار شروع خوبی داشتیم.
وی افزود: سپس بازیهای خوبی کردیم و هواداران از بازی ما لذت میبردند. در این چند بازی خوبی نبودیم. این مسئله علتهای متفاوتی دارد. نمیخواهم در مورد این مسائل صحبت کنم. بازی با سپاهان برایمان اهمیت زیادی پیدا کرد و مثل یک فینال است. به خاطر مسائلی که نمیخواستیم اتفاق بیفتد الان در پائین جدول هستیم و سعی میکنیم از این جایگاه بالاتر بیاوریم. حریفی داریم که از ما در رده پائینتری در جدول قرار دارد. مسابقهای در زمین خودمان است برایمان مهم است. باید ببریم. تا بتوانیم در ادامه کار شرایط بهتری پیدا کنیم و در پایان مشکلی نداشته باشیم. حریفان پائین جدولی هم تلاش میکنند بالا بیایند. فکر میکنم بازی خوبی در پیش باشد. خیلی وقت است مصدومیت رضا شربتی و احسان پهلوان ادامه دارد. امیدواریم شربتی فردا بازی کند. وضعیت پهلوان امروز بررسی میشود تا در مورد حضور تصمیم بگیریم.
سرمربی تراکتورسازی در ادامه یادآور شد: از هواداران عزیز و وفادار تراکتورسازی خواهش میکنم فردا همه چیز را کنار بگذاریم و بدون قید و شرط از تیم خود حمایت کنند. هواداران با نیت کمک به تیم به ورزشگاه بیایند. بدون گرفتن هیچ موضعی که تیم را درگیر کند از ابتدا تا انتهای بازی فقط تیم خود را تشویق کنند. فردا به کمک این هواداران خیلی نیاز داریم. امیدوارم با کمک آنها بازی خوبی برگزار کنیم و برد خوبی به دست بیاوریم. برای باشگاه تراکتورسازی بازهم فرصت سرپا ایستادن هست. باید دوباره خودمان را نشان دهیم. با حمایت هواداران میتوانیم این خاک مردهای که روی ما هست را از بین ببریم و یک دوره جدید را شروع کنیم. منتظر هستیم و فقط فقط میخواهم هواداران از تیم حمایت کنند.
سائلامدر مورد اینکه او چرا به عنوان یک مربی حرفهای مشکلات تیم را مطرح نمیکند و اشارهای به تمرین نکردن بازی  دیروز نمیکند، گفت:  بله ما مشکلاتی داریم و این یک واقعیت است. این مسئله در یک مدت مشخص اتفاق میافتد. بازیکنان هر کاری از دستشان آمد انجام دادند و سعی کردند این مسائل در زمین تاثیر نداشته باشد. ما یک خانواده هستیم. تمامی مشکلاتی که در یک خانواده میافتد باید مسالمت آمیز حل شود. یک بار دیگر از بازیکنان تشکر میکنم. این مشکلات را تا امروز انعکاس ندادند و هر کاری از دستشان بر آمده انجام دادند. در تجربه 12-13 ساله من اولین بار است این اتفاق رخ داده است. مدیریت سعی و تلاش میکند. آرزوی من این است که به سرعت راه حلی پیدا شود و این مشکل را از بین ببریم تا بازیکنان با تمرکز بیشتر به کار خود فکر کنند. امید و آرزوی من این است.  میدانم مدیریت و مدیرعامل به دنبال حل این مشکلات هستند.
وی در مورد اینکه در فضای مجازی مطرح شده که اتفاق دیروز برای زده کردن سائلاماز حضور در تراکتورسازی است، عنوان کرد: صادقانه بگویم تبریز و مردمش را خیلی دوست دارم. میتوان گفت اینجا جای ما است. باور دارم که مردم صادق و رو راست هستند. هم ما هم بازیکن، هم مدیریت و هم هواداران باید به یک چیز فکر کنند. باید بازی با سپاهان را پشت سر بگذاریم تا راحت به بازی بعدی برسیم. باید برای مسابقه فردا تمرکز داشته باشیم. بازی فردا را باید با رو سفیدی تمام کنیم و از این مشکلات خارج شویم.
سرمربی تراکتورسازی در مورد انتقاداتی که از جذب 2 بازیکن خارجی شده و اینکه باشگاه اعلام کرده جذب این بازیکنان انتخاب سائلامبوده است، گفت: نمیخواهم به این مسائل کاری داشته باشم. الان فقط به این فکر میکنیم که فردا برنده شویم و بتوانیم موفق شویم و سپس رک در این مورد صحبت میکنیم. نمیخواهم در مورد مسائل دیگر صحبت کنم و تشنج ایجاد کنم. در بازی با الاهلی ما خوب کار کردیم. در نیمه اول موقعیتهای خوبی خلق کردیم. یک پنالتی را از دست دادیم. در نیمه دوم از اولین موقعیت حریف یک گل خوردیم. سپس حریف را پرس کردیم. میتوانم بگویم. ما چند بازی بد داشتیم. ما کادر محدودی داریم. در تمام بازیها با 12-13 بازیکن بازی کردیم. در این شرایط کار در سطح آسیا سخت است. با مصدومیتها و خستگیها کار سخت شد. مجبور شدیم برخی فوتبالیستهایمان را که در طول عمرشان این شرایط سخت را تجربه نکرده بودند وارد کار کنیم. در طول هشت روز سه بازی سخت باید انجام دهیم. متاسفانه به دلیل کمبود بازیکن و محدود بودن کادر نتوانستیم به برخی بازیکنان استراحت دهیم. امیدوارم طی دو هفته آینده این مشکلات حل شود. این توقع را دارم. این مشکلات نباید بیشتر از این طول بکشد. باور دارم این بازیکنان با حمایت هوادارن با جنگندگی بازی که مورد نظر آنها را انجام دهند و صفحه جدیدی را در کار خود باز کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی