نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
جمعه ۱۷ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در اینکه شفر استقلال را متحول کرده هیچ شکی نیست و حتی مخالف شفر هم نمی تواند این را کتمان کند و طبیعی است در چنین شرایطی هر عقل سلیمی رای به ادامه ی حضور شفر در تیم استقلال دهد.

آقای شفر این طور هم که شما می گویید نیست

به گزارش خبر ورزشی، اما شفر دیروز صحبتی انجام داد که دور از عقلانیت و اقعیت است و مشخص است این پیرمرد آلمانی بدجوری دچار غرور شده است که این هم به ضرر اوست و هم استقلال.
شفر می گوید اگر او نبود شاید استقلال به دسته ی پایین تر سقوط می کرد!
آقای شفر استقلال فصل گذشته با هدایت علیرضا منصوریان در لیگ برتر دوم شد و لیگ قهرمانان آسیا هم از مرحله ی گروهی بالا آمد و این فصل هم اگر خوب نتیجه نگرفت به خاطر یک سری اشتباهات از سوی خود علیرضا منصوریان بوده.
اگر علیرضا منصوریان در استقلال می ماند و شفر نمی آمد دیگر آش آنقدر هم شور نبود که امروز یکی از دو نامزد سقوط به لیگ یک باشد. از همه مهمتر استقلالی که امروز خوب نتیجه می گیرد و البته خوب بازی می کند تیمی است که توسط علیرضا منصوریان بسته شده و باید گفت علیرضا منصوریان کار اول خود یک تیم خوب بستن بود به خوبی انجام داد.
بار دیگر به این نکته اشاره می کنیم شفر قابل تحسین است اما نه تا به آنجایی که این قدر دچار غرور شود که بگوید اگر من نبودو استقلال به دسته اول سقوط می کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی