نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
جمعه ۱۷ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استیل مدیر عامل باشگاه پارس جنوبی نشان می دهد او نه تنها لگد به توپ زده بلکه قبلا فوتبالیست هم بوده است.

عکس| پنالتی های مدیر عامل گل شد

به گزارش خبر ورزشی، جالب اینکه بدانید بهرام رضاییان در برهه ای در یکی از تیم های نظامی و در دوران سربازی مربیگری هم می کرده اما خیلی زود عطای این کار را به لقایش بخشید.
بهرام رضاییان در سال های اخیر کارنامه خوبی در باشگاه پارس جنوبی جم داشته چرا که این تیم از دسته دوم به لیگ برتر آمد و ازسویی تیم فوتبال باشگاه در اولین فصل حضور در لیگ برتر هفته های متمادی صدرنشین بود اما مشکلات مالی بزرگ ترین ضربه را به پارس جنوبی جم زد. مشکلاتی که  ناخواسته بود و بر اساس منع قانونی کاری از دست بهرام رضاییان هم ساخته نبود. تیم های فوتبال ساحلی و ووشوی پارس جنوبی هم که هر ساله در لیگ برتر قهرمان می شوند.
بهرام رضاییان که هفته ها و شاید هم ماهها در تلاش برای رفع مشکلات مالی پارس است پیش از بازی با فولاد در اردوی تیم حاضر شد و دقایقی تمرین کرد و در آخر هم چند پنالتی به محسن فروزان زد که خبرنگارمان در جم می گفت اکثر توپ ها گل شده است.
گفته می شود وزارت نفت که مالک باشگاه پارس جنوبی است بر اساس مصوبه مجلس و به دلیل حضور این تیم در لیگ برتر نمی تواند برای پارس جنوبی هزینه کند و در این فصل بیشتر تلاش کرده شرکت های طرف قرارداد را به حمایت از این تیم وا دارد.
بازیکنان تیم پارس جنوبی جم تا به اینجای کار که فصل رو به پایان است تنها نیمی از قراردادهای خود را دریافت کرده اند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی