نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایران معتقد است که کارلوس کی‌روش نباید بین شاگردانش فرق بگذارد.

مرفاوی: کی‌روش نباید بین شاگردانش فرق بگذارد

به گزارش خبر ورزشی، صمد مرفاوی با اشاره به صحبتهای چند روز پیش کارلوس کیروش در مورد میزان آمادگی بازیکنان شاغل در لیگ برتر ایران و همچنینی بیانیهای که سرمربی تیم ملی روز چهارشنبه منتشر کرد، گفت: کیروش قبل از مطرح کردن برخی از صحبتها بهتر است کمی فکر کند و برخی چیزها را درون خودش نگه دارد. او نباید برای صحبت کردن عجله کند و اگر هم میخواهد چنین مواردی را بیان کند بهتر است با مربیان لیگ برتری جلسه بگذارد که یا قانع میشود یا کار خودش را انجام میدهد.
مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه جو ایجاد شده به سود فوتبال ملی ما نیست، خاطر نشان کرد: مطرح کردن این مسائل، جو فوتبال ایران را در فاصله دو ماه مانده به جام جهانی خراب میکند و این اتفاقی به ضرر فوتبال ماست.
وی ادامه داد: طبیعی است که وقتی کیروش چنین حرفهایی را میزند مربیان لیگ برتری هم موضع میگیرند. بازیکنانی که خارج از ایران بازی میکنند قابل احترام هستند و شرایط فنی خوبی دارند، ولی فکر نمیکنم آنها فاصله زیادی با بازیکنان داخلی داشته باشند. از طرفی اعتقاد من این است که کیروش نباید بین شاگردانش فرق بگذارد و مطرح کردن این حرفها ممکن است احساس خوبی به بازیکنان شاغل در لیگ برتر ایران ندهد.
مرفاوی در خاتمه تصریح کرد: کسی انتظار ندارد ایران قهرمان جام جهانی شود و انتظار مردم این است که در جام جهانی عملکردی آبرومندانه داشته باشیم. کیروش باید خیلی چیزها را به صورت پنهانی برطرف کند، نه اینکه در رسانهها برخی مسائل را به میان آورد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی