۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال و سیاه جامگان در استادیوم آزادی به مصاف هم رفته اند. با گزارش زنده این بازی همراه ما باشید:

استقلال 4 - سیاه جامگان1  / سقوط سیاه جامگان به دسته اول

گل: فرشید اسماعیلی (51 و 84)، علی قربانی (67 و 76) برای استقلال - حمید علی عسگری (80) برای سیاه جامگان 

داور: حسین زرگر 

کمک ها: آرمان اسعدی و بابک عباسقلی زاده 

اخطار: -

بهترین بازیکن میدان: امید ابراهیمی (استقلال)

تماشاگر: حدود 15000نفر 

استادیوم آزادی تهران 

استقلال: حسین حسینی، آرمین سهرابیان، پژمان منتظری، روزبه چشمی، امید نورافکن 60 - میلاد زکی پور، بویان، امید ابراهیمی، فرشید اسماعیلی، سرور جپاروف، داریوش شجاعیان 40 - علی قربانی و جابر انصاری 78 - حسین حیدری

سرمربی: وینفرد شفر

سیاه جامگان: عین افشار، علی فرامرزی، محسن آقایی، کیوان امرایی79 - سهیل صالحی، مصطفی احمدی، یونس شاکری، سجاد دانایی 58 - امیر محمد پناهی، حسین بادامکی، پیام ملکیان، حسین زامهران 62 - حمید علی عسگری، وحید عسگری

سرمربی: داوود مهابادی

بازی با سوت زرگر آغاز شده است. واقعیت این است سیاه جامگان شانسی برای ماندن در جدول بازی ها ندارد اما حتما در این دیدار با انگیزه بازی خواهد کرد چون بازی مقابل استقلال است و پخش مستقیم دارد. 

تماشاگران این بازی 5000 هزار نفر اعلام شده است! در حالی که تصور می شد استقلالی های بیشتری به استادیوم آزادی بیایند. احتمالا این استقبال کم به خاطر بازی با تیم ته جدولی است. 

7 دقیقه از زمان بازی سپری شده است و فعلا خطر خاصی روی دروازه دو تیم ایجاد نشده است. 

سیاه جامگان می رفت در دقیقه 11 بازی به گل برسد که شوت بازیکن این تیم به خوبی از سوی حسینی مهار شد. زننده ضربه هم حسین زامهران بازیکن شماره 71 سیاه جامگان بود. این شوت به شوت جپاروف پاسخ داده شد اما ضربه سرور با فاصله کمی از کنار دروازه عین افشار به بیرون رفت. 

سیاه جامگان پرتعداد دفاع می کند و این کار را برای استقلال برای رسیدن به گل سخت خواهد کرد. 

رفته رفته به دقیقه 15 بازی نزدیک می شویم و فعلا توپی از خط دروازه ها عبور نکرده است. شفر از حملات پراکنده ای که روی دروازه استقلال توسط تیم حریف ایجاد شد ناراحت به نظر می رسد و از شاگردانش می خواهد بازی را جدی بگیرند. 

با بازی هجومی که استقلال در دستور کار دارد به نظر می رسد در این بازی شاهد عبور تو پ از خط دروازه ها باشیم. البته باید به این نکته هم اشاره کنیم تیم میهمان دست کم تا این دقیقه از بازی تیم دست و پا بسته نشان نداده است. 
دقیقه 23 بازی را سپری می کنیم و نتیجه هم چنان 0-0 است. 

باز هم شاهد حمله از سوی بازیکنان سیاه جامگان هستیم و به نظر می رسد استراتژی این تیم هم برد است! با ورود به دقیقه 30 بازی آنچه که بیشتر از همه جذاب بوده داد و بیدادهای شفر در کنار زمین است. 

یک فرصت خوب برای جابر انصاری که در دقیقه 35 بازی شکل گرفت اما با وجود چرخش خوب ضربه اش به چارچوب نبود! شفر قصد داشت دست به یک تعویض زودهنگام بزند و علی قربانی را وارد میدان کند که فعلا ازاین تصمیم صرف نظر کرده است. اما نه این تعویض صورت گرفت و داریوش شجاعیان از زمین بازی خارج شد! او حاضر نشد به کنار زمین بیاید و با علی قربانی دست دهد! به نظر می رسید او از این تصمیم شفر ناراحت شده است، هر چند در نهایت روی نیمکت نشست. 

مانده ایم سیاه جامگان چرا با این سبک بازی در انتهای جدول است. رفته رفته به پایان نیمه ی نخست نزدیک می شویم و فعلا توپی از خط دروازه ها عبور نکرده است. سوت پایان نیمه ی اول به صدا در آمد. 

نیمه ی دوم بازی آغاز شده است. 

سانتر امید ابراهیمی با ضربه ی علی قربانی می توانست تبدیل به گل شود اما ضربه علی قربانی با فاصله ی کمی از کنار تیر عمودی به بیرون رفت. دقایقی بعد شاهد شوت جابر انصاری بودیم. به نظر می رسد در بین دو نیمه شفر با صحبت هایش بازیکنان را توجیه کرده است که باید در این بازی برنده شوند. 

دقیقه 51 بازی پژمان منتظری توپ خوبی را از جناح راست زمینی به سمت دروازه سیاه جامگان فرستاد که یک نیش پا از فرشید اسماعیلی برای گل زدن کافی بود. 

لحظاتی بعد پیام ملکیان می توانست دروازه استقلال را باز کند اما ضربه اش در چارچوب نبود. 

داریوش شجاعیان که از تعویض خود ناراحت شده بود بعد از گلزنی فرشید اسماعیلی شادی کرد. بازی در نیمه ی دوم جذاب شده است. هر دو تیم بلافاصله حمله را با حمله پاسخ می دهند. 

هر دو تیم تا به اینجای کار دو تعویض انجام داده اند و شفر در دومین تعویض امید نورافکن را از بازی بیرون کشید و به نظر می رسد شفر از این بازیکن هم مثل داریوش شجاعیان راضی نبود. 

روی سانتر امید ابراهیمی علی قربانی به خوبی وارد فضا شد و پیش از اینکه دروازه بان سیاه جامگان توپ را مشت کند بر سر ضربه زد و به گل رسید. 

بازی در این دقایق کمی آرام شده است. به نظر می رسد استقلالی ها دوباره دنبال ارسال و سانتر از جناح راست هستند تا گل های خود را تکرار کنند. 

سیاه جامگان با این نتیجه رسما به دسته اول سقوط می کند. تعداد تماشاگران از سوی استادیوم حدود 15000 نفر اعلام می شود. 

75 دقیقه از بازی سپری شده است و نتیجه بازی دو بر صفر به سود استقلال پیش می رود. 

دقیقه 76 روی یک پاس زمینی بلند علی قربانی و مدافع تیم سیاه جامگان (فرامرزی) کورس گذاشتند و اشتباه مدافع کافی بود علی قربانی توپ را از آن خود کند و بعد از دریبل دروازه بان حریف در عرض توپ را وارد دروازه و در نهایت دبل کند. 

دقیقه 80 یک شوت دیدنی از حمید علی عسگری باعث شد دروازه استقلال باز شود. 

دقیقه 84 نوبت فرشید اسماعیلی بود تا خود را دو گله کند. ضربه سر او دوباره روی سانتر امید ابراهیمی تبدیل به گل شود.

این نتیجه نشان داد شفر در بازیخوانی و تغییر روند بازی استاد است. 

علی قربانی بازیکن تعویضی دو گل زد. گل های او روند بازی را تغییر داد. حالا دیگر باید به طور قطعی از سقوط تیم سیاه جامگان به دسته اول خبر داد. 

88 دقیقه از بازی سپری شده است و نتیجه 4-1 به سود استقلال است. 

رفته رفته به پایان بازی نزدیک می شویم. استقلال با این نتیجه در رده دوم جدول قرار می گیرد. داور سوت پایان بازی را به صدا در آورد. 

 

 

 

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی