نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهناز افشار با حضور در فیلم مستند «آبی به رنگ آسمان» به کارگردانی امیر رفیعی، بخشی از این فیلم را روایت کرد.

مهناز افشار راوی فیلم استقلال شد

به گزارش خبر ورزشی، مهناز افشار که از هنرمندان پیشرو در زمینه دفاع از حق بانوان فوتبالدوست بوده و طی سالهای اخیر تلاش کرده شرایطی به وجود بیاید که بانوان ایرانی هم بتوانند با حضور در ورزشگاهها از نزدیک تماشاگر رویدادهای ورزشی باشند، در ادامه فعالیتهای ورزشی خود راوی فیلم مستند تاریخ باشگاه استقلال شد.

رفیعی که «من ناصر حجازی هستم...» را در کارنامه خود دارد، ضمن قدردانی از همراهی یاسین رامین همسر مهناز افشار در راستای حضور وی در مستند مربوط به تاریخ آبیهای پایتخت، تأیید کرد یکی از مهمترین انگیزههای شرکت مهناز افشار در این اثر، فارغ از رنگهای فوتبالی جهت حمایت از حقوق بانوان ایرانی پیرامون حضور در ورزشگاهها به خصوص ورزش پرطرفدار فوتبال بوده است.

مهناز افشار که از اواخر دهه هفتاد وارد سینمای ایران شده است، یکی از چهرههای مطرح بازیگری کشور محسوب میشود که فیلمهای برجسته و پرفروش بسیاری را در کارنامه دارد و با کارگردانهای بزرگی نظیر فریدون جیرانی، مانی حقیقی، ایرج قادری، سیروس الوند، تهمینه میلانی، مسعود کیمیایی، سامان مقدم، عباس کیارستمی، مازیار میری، داریوش مهرجویی، بهمن فرمانآرا و... کار کرده است. وی در تئاتر و شبکه نمایش خانگی نیز فعالیت دارد که آثاری چون الیور توئیست، گلشیفته و عاشقانه نمونهای از آنهاست.

در «آبی به رنگ آسمان» که قبلتر «چهار فینال آسیا» نام داشت و تاریخ باشگاه استقلال تهران را از زمان تأسیس در سال 1324 تا به امروز با حضور بیش از 70 بزرگ این باشگاه به تصویر میکشد، علاوه بر مهناز افشار چهرههایی چون همایون ارشادی، سیامک انصاری، فرهاد اصلانی، حمیدرضا آذرنگ و رضا یزدانی نیز حاضر شدند که رضا یزدانی خوانندگی تیتراژ پایانی و... آن را هم بر عهده دارد. متن فیلم نیز توسط خشایار الوند که این روزها سریالهای پایتخت و دیوار به دیوار را روی آنتن تلویزیون دارد، به نگارش درآمده است.

رضا تاریوردی تدوین فیلم را انجام میدهد و رفیعی با همراهی علی فتحا...زاده مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال تهران تهیهکنندگی کار را نیز بر عهده دارد. مهناز افشار پیش از این بارها در شبکههای اجتماعی درباره فوتبال اظهار نظر کرده بود اما این اولین کار هنری جدی او در زمینه فوتبال است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی