نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم آلمانی بار دیگر به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافت و بازگشت یوونتوس مقابل رئال مادرید با یک پنالتی مشکوک نافرجام ماند.

صعود بی‌دردسر بایرن مونیخ و بازگشت طلایی رئال مادرید

به گزارش خبرورزشی، تیم بایرنمونیخ با تساوی بدون گل خانگی مقابل سویا در شب دوم دور برگشت مرحله یکچهارمنهایی لیگ قهرمانان به جمع 4 تیم پایانی این رقابتها راه یافت و یوونتوس با  وجود برتری 3 بریک در خانه رئال مادرید حذف شد.

 این تیم پس از کنترل بازی در نیمه اول در نیمه دوم حملاتی ترتیب داد اما نه بایرن و نه سویا گلی نزدند تا با شکلگیری تساوی بدون گل و با توجه به برتری 2 بریک بایرن در بازی رفت در زمین سویا، تیم آلمانی به نیمهنهایی راه یابد.

 در دیگر بازی، یوونتوس با وجود برتری 3 بریک مقابل رئال مادرید حذف شد.

 در این بازی ورزشگاه برنابئو، ماندزوکیچ در دقیقه 2 و 38 یوونتوس  را پیش انداخت و تیمش با برتری 2 بر صفر به رختکن رفت. در نیمه دوم اشتباه ناواس، گل سوم یوونتوس توسط متویدی را در پی داشت و در حالی که بازی در آستانه رفتن به وقت اضافه بود، رونالدو پنالتی مشکوک روی رئالی ها را در 92  به گل تبدیل کرد. اعتراض بوفون به داور در زمان اعلام پنالتی، اخراج این سنگربان را رقم زد و در نهایت  رئال مادرید با وجود شکست 3 بریک با برتری مجموع 4 بر 3 به نیمهنهایی راه یافت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی