نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
پنجشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستاره پرتغالی رئال مادرید پس از پشت سر گذاشتن یوونتوس گفت:نمی دانم چرا بازیکنان یوونتوس اعتراض کردند؟ صحنه کاملا واضح بود که پنالتی روی لوکاس واسکس انجام شد.

زمانیکه پنالتی را زدم، ضربات قلبم تندتر شد

به گزارش خبرورزشی،در ادامه دور برگشت پیکارهای مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان یوونتوس بود و این دیدار با نتیجه 3 بر یک به سود یوونتوس به پایان رسید اما در نهایت این رئال بود که در مجموع با نتیجه 4 بر 3 راهی مرحله بعد شد.

این دیدار جنجالی و پرحاشیه در نهایت با اخراج جان لوئیجی بوفون، دروازه بان و کاپیتان یوونتوس به خاطر پنالتی مشکوک داور به نفع رئال به پایان رسید.

کریستیانو رونالدو، پس از این بازی گفت: نمی دانم چرا بازیکنان یوونتوس اعتراض کردند؟... صحنه کاملا واضح بود که پنالتی روی لوکاس واسکس انجام شد.

وی افزود: معنای این اعتراض های یوونتوسی ها را متوجه نمی شویم. لوکاس بوسیله مدافع یووه سرنگون شد. اگر این اتفاق نمی افتد توپ بدون شک بوسیله واسکس به گل تبدیل می شد. زمانیکه پنالتی را زدم ضربات قلبم تندتر شد اما تلاش کردم که آرام باشم چون می دانستم که این ضربه تمام کننده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی