نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
پنجشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت:پیکان به دنبال کسب سهمیه آسیایی است و ما برای سقوط نکردن بازی می‌کنیم.

ویسی: ذهنیت من جنگیدن برای سقوط نکردن نیست

به گزارش خبرورزشی، عبداله ویسی سرمربی تیم استقلال خوزستان در نشست خبری پیش از بازی مقابل پیکان، اظهار داشت: با شرایط بازی ها و حساسیت بالا و پایین جدول، یکی از بازی های حساس هفته است. پیکان به دنبال کسب سهمیه آسیایی است و ما برای سقوط نکردن بازی می کنیم.

وی افزود: وی در ادامه صحبتهای خود گفت: فکر کنم هر تیمی که بتواند بر استرس غلبه کند و تمرکز لازم را داشته باشد موفق میشود. امیدوارم بچههای ما این کار را انجام دهند.

سرمربی استقلال خوزستان در ادامه صحبتهای خود عنوان کرد: از اول معلوم بود تیم ما برای سقوط جنگ میکند. خوب شرایط طوری بود که 20 تا تغییر داشتیم. شرایط مالی، شرایط ایده آلی نبود. از روز اول میگقتند این تیم در جدول بماند و متاسفانه همین در ذهن بچههای ما رفت و برای نیفتادن جنگ می کردیم، اما این ذهنیت من نبود. جنگ ما این بود که فقط سقوط نکنیم.

وی در ادامه صحبتهای خود در مورد اتفاقات دو سه ماه گذشته گفت: من میگویم که یک مدیر باید کار مدیریتی را بداند،مدیر باید پول بیارود و حواسش به تیم باشد و خیلی کارهایی که در فوتبال هست را بتواند انجام دهد. وعدههایی که به ما داده بودند عملی نشد. روز به روز کارشکنی شد.

ویسی در پاسخ به این سوال که آیا دخالت در کار شما میشد گفت: نه نه اصلا دخالتی وجود نداشت و اصلا نخواهد بود. من جایی نمی روم که دخالتی وجود داشته باشد. نه اینکه اینجا، هر جای دنیا باشم. در کل کارهای که باید انجام میدادند را نمی دادند و کارشکنی هم میشد. مثلا یعقوب کریمی را آوردند و گفتند کلید خانه را به شما میدهیم، نه تنها کلید را ندادند از خوابگاه هم بیرون کردند! میگویند که چرا یعقوب بازی نمی کند؟ یعقوب تمرین نمی کند که بخواهد بازی کند، یعقوب اعصاب ندارد که بازی کند، روح و روان او اصلا با ما نیست، او بچه بسیار خوبی است و از لحاظ فنی بسیار فنی بسیار بالا است. یکی از نمونه کارهایشان است.
ویسی در ادامه صحبتهای خود خاطرنشان کرد: من میگویم به این آقا قول دادهاید خانه بدهید؛ چرا نمی دهید ؟ تا کاملا در اختیار تیمش باشد. الان وقت این صحبتها نیست، اما به احترام سوالی که کردید جواب دادم. اما سر بسته است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی