نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: یک سال و نیم است که فوتبال بازی نکرده ام این موضوع باعث شده تا در شرایط ایده آل همیشگی نباشم اما همه تلاشم را خوهم کرد تا هر چه زودتر به شرایط ایده آل برسم.

نوراللهی: یک سال و نیم فوتبال بازی نکردم و شرایط بدنی ام ایده آل نیست

نوراللهی-یک-سال-و-نیم-فوتبال-بازی-نکردم-و-شرایط-بدنی-ام-ایده-آل-نیست

به گزارش خبرورزشی، احمد نوراللهی در خصوص تساوی روز گذشته پرسپولیس مقابل پارس جنوبی گفت: در روزی مساوی کردیم که می توانستیم برنده بازی باشیم اما دیروز بدشانس بودیم. با وجود اینکه مثل همیشه خوب بازی نکردیم نتوانستیم برنده شویم. البته در نظر بگیرید که ما در ۲-۳ فصل اخیر فوق العاده بودیم و کسب چند جام و موفقیت های بین المللی نشان دهنده عملکرد خوب ماست اما به هر حال ما با اختلاف زیادی امسال قهرمان شدیم و شاید خستگی بازیها در اینکه روز گذشته نتیجه خوبی نگرفتیم تاثیرگذار بوده باشد. متاسفانه بازی گره خورده بود و نتوانستیم همان تیم همیشگی که هواداران انتظار دارند باشیم.

وی در خصوص اینکه از عملکرد خودش در این بازی راضی بوده یا نه، تصریح کرد: مطمئنا از عملکرد خودم راضی نیستم چرا که توانایی های خودم را می شناسم اما باید موضوعی را به هواداران بگویم و آن این است که آنها بهتر از همه می دانند که حدود ۱.۵ سال است من فوتبال بازی نکردم. وقتی یک فوتبالیست فوتبال بازی نکند شرایط بدنی اش دچار افت می شود. متاسفانه بدنم کاملا روی فرم نیست و نیاز به زمان دارم تا بتوانم دوباره به روزهای اوج خودم برگردم.

بازیکن تیم پرسپولیس در ادامه صحبت هایش، اظهار داشت: ما در این چند وقت به صورت فشرده و پرفشار بازی های زیادی را در تهران، شهرهای دیگر و حتی کشورهای خارجی انجام دادیم. این مسئله واقعا فشار زیادی به بدن ما وارد کرده و این موضوع باعث شده تا از نظر بدنی در شرایط نرمال و ایده آل قرار نداشته باشیم. خود من می دانم که به دلیل اینکه مدتهاست بازی نکرده ام از شرایط آرمانی به دور هستم. همه کسانی که فوتبال بازی کرده اند و فوتبال را می شناسند می دانند یک بازیکن باید بازی کند تا در شرایط نرمال قرار داشته باشد. اگر بازیکنی بازی نکند از شرایط آرمانی دور خواهد شد. من هم از این قاعده مستثنی نیستم و نیاز به زمان دارم تا دوباره به شرایط خوب گذشته برگردم.

نوراللهی ادامه داد: من همه تلاشم را خواهم کرد تا همان بازیکن همیشگی باشم که هواداران پرسپولیس انتظار دارند ما برای رسیدن به این شرایط نیاز به زمان دارم. حتی بزرگترین فوتبالیست ها هم وقتی بازی نکنند از شرایط آرمانی دور می شوند. در چند بازی هم آقای برانکو به من اعتماد کرد و مرا به بازی فرستاد همه تلاشم را کردم تا به پرسپولیس کمک کنم. الان هم این را می گویم که همه بدانند شرایط سختی را پشت سر گذاشتم و مطمئنا در آینده با رسیدن به دوران اوج مثل همیشه برای شادی دل هواداران پرسپولیس بازی خواهم کرد. می دانم که هواداران از من انتظار دارند، به همین دلیل تلاش می کنم با رسیدن به روزهای اوج به پرسپولیس کمک کنم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی