نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
پنجشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قاسم حدادي‌فر هافبك چپ‌پاي ذوب‌آهن معتقد است كه مسئولان كارخانه و هیئت مدیره ذوب‌آهن بايد در اين شرايط به فكر تيم باشند و بازيكنان را شارژ مالي كنند.

حدادی‌فر: كی‌روش به بازيكنان و مربيان توهين كرد

به گزارش خبرورزشی، با حداديفر در خصوص وضعيت ذوبآهن در ليگ برتر، شانس صعود به مرحله حذفي ليگ قهرمانان و... صحبت كرديم.

* بازي با فولاد را چطور ارزيابي ميكني؟

بازي سختي در پيش داريم. فولاد ميخواهد آخرين شانس خودش را براي كسب سهميه امتحان كند و ما هم دنبال حفظ جايگاه دومي هستيم. بايد باهوش بازي كنيم و كوچكترين اشتباه براي ما گران تمام ميشود.

* فكر ميكني امسال نايبقهرمان شويد؟

تا الان كه جايگاه دومي را حفظ كرديم ولي 3 بازي سخت تا پايان ليگ داريم. بايد به نتايج خودمان توجه كنيم و بيشترين امتياز را بگيريم.

* شرايط ذوبآهن را در آسيا چطور ميبيني؟

خب، ما بايد در آخرين بازي حتماً امتياز بگيريم و كارمان سخت شده است. بازي در ازبكستان براي هيچ تيمي آسان نيست و آنها هم ميخواهند صعود كنند. اميدوارم در تاشكند به هدفمان برسيم.

* عملكرد خودت را از زماني كه آسيبديدگيات برطرف شد چطور ارزيابي ميكني؟

من در نيمفصل دوم به تيم اضافه شدم و خدا را شكر كه امير قلعهنويي هم به من اعتماد كرد و در اكثر بازيها به عنوان بازيكن فيكس يا ذخيره به ميدان رفتم. من پارسال شايد شرايط بهتري داشتم ولي مربي قبلي به من اعتماد نكرد. قلعهنويي به من اعتماد كرد و بايد از كادر فني هم تشكر كنم. خدا را شكر الان شرايط خوبي دارم.

* قلعهنويي گفته كه بعيد است مديران ذوبآهن براي فصل بعد او را بخواهند.

ايشان كارش را در ذوبآهن به خوبي انجام داده است. به نظر من مسئولان كارخانه و هیئت مدیره كملطفي ميكنند و بايد بيشتر به فكر تيم باشند و باشگاه را حمايت كنند. نميخواهم زياد وارد بحث مالي شوم ولي الان بايد به تيم كمك كنند و سه هفته ديگر فايدهاي ندارد.

* پس دوست داري فصل بعد قلعهنويي در ذوبآهن بماند؟

من كه تصميمگيرنده نيستم و اميدوارم هر اتفاقي كه خير است براي ذوبآهن و قلعهنويي رخ دهد. نظر خودم اين است كه اگر او بماند ميتوانيم سال بعد تيم خوبي داشته باشيم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی