۰
پنجشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرونده دوازدهمین دوره مسابقه های تکواندو قهرماني نوجوانان جهان فردا با برگزاری مبارزات چهار وزن باقی مانده بسته می شود.

حریفان نوجوانان تکواندو در روز آخر  قهرمانی جهان

به گزارش خبرورزشی ، فردا و در روز پایانی این دوره از رقابتها، 116 تکواندوکار در اوزان 68- و 68+ کیلوگرم دختران و 78- و 78+ کیلوگرم پسران روی شیاپ چانگ میروند؛ آناهیتا توکلی 68- کیلوگرم ، کیمیا همتی 68+ کیلوگرم ، محمدعلی خسروی 78- کیلوگرم و نیما مهرعلی 78+ کیلوگرم به عنوان آخرین نمایندگان کشورمان به مصاف رقبا می روند .
طبق قرعه آناهیتا توکلی نماینده وزن 68- کیلوگرم ابتدا رو در روی اولیانا چچت  از قزاقستان دارنده مدال برنز قهرمانی نونهالان آسیا 2017 قرار میگیرد و پس از آن باید با برنده دیدار تایلند و فرانسه مبارزه کند .
کیمیا همتی تکواندوکار وزن 68+ کیلوگرم در نخستین گام به مصاف نادا الاشکار  از مصر دارنده مدال برنز قهرمانی نونهالان جهان 2015 میرود و در ادامه با فلورنس الدجیما  از کشور چاد مسابقه می دهد .
در وزن 78- کیلوگرم پسران، محمدعلی خسروی ابتدا با عبدالله از پاکستان دیدار میکند و پس از آن برنده دیدار فیلیپین و یونان را پیش رو دارد.
نیما مهرعلی نماینده وزن 78+ کیلوگرم کشورمان نیز در اولین دیدار باید حسام هادجور مراکشی را شکست دهد و در ادامه رو در روی برنده دیدار لهستان و رومانی قرار میگیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی