۰
پنجشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نوجوانان تکواندوی ایران در چهارمین روز رقابتهای جهانی خوش درخشیدند.

آسمان طلایی تکواندوی ایران در شیاپچانگ جهانی

به گزارش خبر ورزشی ، در چهارمین روز رقابتهای تکواندو  نوجوانان جهان که به میزبانی تونس برگزار می شود ،
مهسا کیادلیری، یلدا ولینژاد، محمدمهدی عمادی و علی اشکوریان چهارتکواندوکاری بودند که امروز به مصاف رقبای خود رفتند ودرمدال خوش رنگ طلا به اندوخته های تکواندوی ایران اضافه کردند .
در وزن 68- کیلوگرم، محمد مهدی عمادی با غلبه بر تمامی حریفانش مدال طلا را بدست آورد.هوگوپوش وزن هفتم  کشورمان پس از یک قرعه استراحت، با شکست  ایاد باراکات مصر ، دیوربک توخلیبوئف  ازبکستان ، با بلابری از مجارستان ، ایوان پالوسکی  از بلاروس به فبنال راه یافت . حمادی در فینال  سی جی نیکولاس  آمریکایی را شکست داد و مدال طلا   را به گردن آویخت .
علی اشکوریان دیگر نماینده تکواندوی کشورمان .در  وزن 73- کیلوگرم با غلبه بر تمامی حریفان و کسب 6 برد متوالی دومین مدال طلا را به ارمغان آورد .
اشکوریان که در مسابقات کسب سهمیه المپیک جوانان عنوان نایب قهرمانی را کسب کرده بود، در این رقابتها نیز توانست مدال طلا را در کارنامه خود ثبت کند .
تکواندوکار وزن 73- کیلوگرم ایران با پیروزی مقابل میخاییل سوکولف  روسیه ، ساموئله بالیوا ایتالیا ، جیهون سئونگ»  کرهجنوبی ، در مرحله یکچهارم فاهد اسبیهی اردن ، بدر آچاب  بلژیکی به فینال راه یافت که دراین مرحله توانایی خود را به
 آدرین وجتکویاک از لهستان دیکته کرد و با مدال طلا بر سکوی قهرمانی ایستاد .
مهسا کیا دلیری و یلدا ولی نژاد ازدست یابی به مدال بازماندند .

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی