نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
۰
سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قشنگ‌ترین صحنه لیگ قهرمانان اروپا آنجایی بود که هواداران یوونتوس بعد از برگردان استثنایی کریس رونالدو یکصدا او را تشویق کردند.

 مشابه این صحنه را چند سال قبل در مادرید دیدیم؛ جایی که هواداران رئال بعد از هنرنمایی رونالدینیوی بارسا او را تشویق کردند. از این دست صحنهها در فوتبال کم است؛ صحنههایی دیدنی و جذاب که نشان میدهد همه فوتبالیستهای بزرگ را دوست دارند، حتی طرفداران تیفوسی تیم رقیب.

دیروز هم هواداران پرسپولیس قبل از بازی با السد قطر حسابی ژاوی را تشویق کردند. شاید در میان تشویقکنندگان خیلیها هم رئالی بودند اما همه یکصدا ژاوی را تشویق کردند تا ثابت شود فرهنگ ما همانی نیست که گاهی در فضای مجازی شاهد هستیم. آنقدر عدهای از تماشاگران در ورزشگاهها فحشهای 18+ دادهاند که حتی خانوادهها جرأت نمیکنند بچههای خود را به ورزشگاه بفرستند ولی دیروز حداقل یک نکته مثبت دیدیم در حالی که قبلاً در همین آزادی به چشم ژاوی لیزر انداخته بودند و شاید او نسبت به ایرانیها ذهنیت خیلی خوبی نداشت. هرچند که در مصاحبه قبل از بازی گفته بود خوشحالم در ایران بارسلونا هواداران زیادی دارد و...

ختم کلام اینکه گاهی در فضای متشنج ورزشگاههای ما که پر از فحش و توهین است، اتفاقات مثبتی هم میافتد مثل یاد کردن از زندهیاد هادی نوروزی، زندهیاد پورحیدری و فریادهای «یا علی مدد» هواداران که خیلی دلنشین است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی