نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
۰
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: از مسئولان می‌خواهم به داد پارس جنوبی برسند تا این تیم هم به سرنوشت تیم‌هایی مانند استقلال خوزستان دچار نشود که زمانی قهرمان ایران بودند.

تارتار: شرافت‌مان را از سر راه نیاورده‌ایم

به گزارش خبر ورزشی، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نفت تهران اظهار داشت: کم کم به انتهای لیگ نزدیک میشویم. ما یک فصل خوب را پشت سر گذاشتیم و با تمام مجموعه پارس جنوبی از ابتدای فصل با شرایطی بسیار مناسب پیش آمدیم.

وی ادامه داد: این آخرین کنفرانسی است که ما در شهر جم داریم. از همه هواداران تشکر ویژه میکنم که همواره یار و یاور ما بودند. ما این تیم را توانستیم با چنگ و دندان به اینجای لیگ برسانیم. من از مسئولان میخواهم به داد پارس جنوبی برسند تا این تیم هم به سرنوشت تیمهایی مانند استقلال خوزستان دچار نشود که زمانی قهرمان ایران بودند. قطعاً دیر یا زود هم این اتفاق خواهد افتاد.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم خاطرنشان کرد: همه در این شهر دست به دست هم دادند تا یک تیم لیگ برتری ساختند که همه دنیا هم از این تیم به نیکی یاد میکنند. حیف است پارس جنوبی که به سرنوشت تیمهایی مانند نفت تهران و شاهین بوشهر دچار شود. همه زحمت میکشند، اما یک قانون عجیب دست هم را بسته است. باید یک فکر اساسی به خاطر این مردم انجام داد که تمام دلخوشیشان همین تیم است. بنابراین تا دیر نشده همه باید دست به کار شوند و شروع کنند. برای رهایی از این وضعیت فقط مسئولان بلندپایه میتوانند کاری انجام دهند. من و بازیکنانم کاری به مسائل مالی نداریم و با شرفمان برای موفقیت تیم تلاش میکنیم. مطمئناً رتبه پنجم جدول بهتر از هفتم است. تلاش میکنیم رکورد لیگ را جابهجا کنیم و برای اولین بار بهعنوان تیمی که از لیگ دسته اول به لیگ برتر صعود کردیم به رتبه پنجم جدول برسیم. بنابراین ما با تمام توان تلاش میکنیم، اما مسئولان هم باید به فکر مردم باشند.

تارتار در ادامه با بیان اینکه «فکر میکنم رتبه پنجم جدول بهتر از هفتم باشد»، گفت: ممکن است در این بازی به یک یا دو جوان هم در ترکیب اصلی فرصت بازی دهیم، خصوصاً در پست دروازهبان که در بازی فردا از دروازهبان جوانمان استفاده میکنیم. مطمئنم این جوانان فردا ما را رو سفید خواهند کرد. ضمن احترامی که برای تیم نفت قائلم، اما در بازی فردا برای برد بازی میکنیم. این تیم بازیکنان بزرگی مانند محسن بنگر و محمد نصرتی را دارد که سابقه بازی در پرسپولیس و استقلال را دارند و همچنین مربی بادانشی همانند هومن افاضلی بالای سر این تیم است که به علم روز فوتبال آشنایی کامل دارد. قطعاً تیم نفت در بازی فردا انتحاری بازی خواهد کرد، چون مساوی به درد این تیم نمیخورد، اما ما هم برای شاد کردن دل مردم شهرمان بازی خواهیم کرد.

وی در مورد هدفگذاری تیمش در دو بازی آینده گفت: یک بحث پنجمی جدول وجود دارد که ما به فکر رکوردزنی در لیگ برتر هستیم. یک بحث دیگر هم حقی است که تیمهای دیگر بر گردن ما دارند. الان رقبای تیم نفت انتظار دارند ما بازی جوانمردانهای مقابل این تیم انجام دهیم. من خودم به شخصه سابقه چنین وضعیتی را زمانی که در راهآهن بودم، دارم. در آن زمان تیم ما با اختلاف یک امتیاز در لیگ برتر ماند. بنابراین برای اینکه در حق تیمهای دیگر اجحاف نشود ما با تمام وجود بازی میکنیم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در مورد مصدومان و محرومان تیمش در بازی با نفت یادآور شد: محرومی در این دیدار نداریم، اما محسن فروزان تنها مصدوم ماست. زانوی فروزان درد میکرد و از ما مرخصی خواست. او میخواست زانوی خود را جراحی کند و من به او گفتم تا اتمام بازیها صبر کند.

تارتار همچنین در مورد استفاده از جوانان تیمش در دیدار مقابل نفت گفت: همانطور که گفتم ما نمیتوانیم جوانهای زیادی را در این دیدار بازی دهیم، اما فقط در پست دروازهبان این کار را انجام خواهیم داد، آن هم به این دلیل است که یک فصل نیمکتنشینی میتواند دروازهبان دوم ما را به لحاظ روحی بهم بریزد. این دروازهبان در رده پایههای تیم ملی بازی کرده و نگرانی از او نداریم. مطمئناً در این مسابقه برای برد به زمین خواهیم رفت. دوست هم نداریم تیم نفت به لیگ دسته اول سقوط کند، اما این قانون فوتبال است. ما شرافتمان را از سر راه نیاوردهایم و کسانی هم که ما را در این مدت میشناسند میدانند که نان حلال به خانه بردهایم. قطعاً در بازی فردا برای برد بازی خواهیم کرد.

وی در پایان در واکنش به این پرسش که اگر فصل آینده در تیم پارس جنوبی حضور داشت آیا تیمش را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا خواهد بست، بیان کرد: من مالک باشگاه نیستم که بخواهم تیم را برای سهمیه لیگ قهرمانان آسیا ببندم. اگر شرایط مهیا شود و از این مشکلات رها شویم مردم از ما انتظار دارند که تیمی در حد کسب سهمیه ببندیم. قطعاً از تیم ما 80 درصد بازیکنان در فصل آینده خواهد ماند، اما اگر آنها را بخواهند. وضعیت خود من هم مشخص نیست. فعلاً شرایط باشگاه ما مشخص نیست. اگر قرار است تیمی در حد کسب سهمیه ببندیم باید مشکلات باشگاه حل شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی