۰
یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ملی‌پوش ایرانی المپیاکوس از عزم خود برای رسیدن تیمش به عنوان قهرمانی فصل آینده سوپر لیگ یونان در صورت ماندنش خبر داد.

انصاری‌فرد: ماندن در المپیاکوس افتخار است

به گزارش خبرورزشی ، به نقل از سایت اسپورت افام یونان، کریم انصاریفرد درباره فصل آینده و کسب جام قهرمانی سوپر لیگ یونان گفت: اگر در تیم المپیاکوس بمانم قطعا برای برای رسیدن به جام قهرمانی مبارزه خواهم کرد. در این فصل نیز تمام تلاشم را کردم و اگر فصل آینده در المپیاکوس حضور داشته باشم برای خوشحالکردن هواداران تلاش میکنم. بودن در المپیاکوس و پوشیدن پیراهن این تیم یک افتخار ارزشمند است.

مهاجم ایرانی تیم المپیاکوس درباره رسیدن به عنوان آقای گلی سوپر لیگ یونان اظهار داشت: باید ببینیم در 2 بازی باقیمانده چه اتفاقاتی رخ میدهند. امیدوارم خدا به من کمک کند و تمام توانم را برای کسب عنوان آقای گلی سوپر لیگ یونان به کار خواهم برد.

انصاریفرد در واکنش به دیدار هفته بیستونهم سوپر لیگ یونان برابر پانتولیکوس گفت: به حریف احترام میگذارم، زیرا یک باشگاه خوب با بازیکنانی ارزشمند است. بازی بسیار سختی خواهیم داشت اما وقتی که در ورزشگاه خانگی با حضور هوادارانمان بازی میکنیم مزیت داریم. فکر میکنم باید از این امتیاز استفاده کنیم و در بازی با تیم پانتولیکوس پیروز شویم.

ملیپوش ایرانی تیم المپیاکوس در خاتمه خطاب به هواداران خاطرنشان کرد: این فصل برای ما خوب نبود اما هواداران از محبت و عشق به المپیاکوس دست نکشیدند. المپیاکوس بهترین تیم فوتبال باشگاهی یونان با 44 جام قهرمانی است. هواداران به این مساله افتخار میکنند و عاشق المپیاکوس هستند. هر چند سال بدی را پشتسر گذاشتیم و نتوانستیم به قهرمانی برسیم. هواداران به قهرمانیهای المپیاکوس عادت کرده بودند اما همواره ما را حمایت کردند. فکر میکنم هواداران واقعی، عاشق المپیاکوس هستند و حمایت میکنند. المپیاکوس قهرمان بشود یا نشود مورد حمایت هواداران قرار دارد و امیدوارم فصل آینده برای ما بهتر باشد. به هواداران احترام میگذاریم و در بازی آینده پرتلاش ظاهر میشویم. میخواهیم المپیاکوس همواره جایی باشد که لیاقتش را دارد. المپیاکوس شایسته صدرنشینی است، زیرا بهترین تیم محسوب میشود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی