۰
یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس فدراسیون فوتبال گفته: «در ماده ۱۹۲ قانون آمده است كه هیچ كمكی به باشگاه‌های حرفه‌ای نشود. در ماده ۱۹۳ هم آمده كه تلویزیون باید حق پخش را به فدراسیون فوتبال بدهد. ما یك بند را اجرا كردیم و یك بند را اجرا نكردیم.»

شاید تعجب كنید كه اگر قرار به اجرای بند دوم نبوده، چرا اصلاً تو قانون اومده! عارضم خدمت شما كه احتمالاً مسئولان در هنگام بندكشی قوانین، با خودشون گفتن: «از این بند به اون بند فلجه!» و بعد این دو بند یا دوبنده رو جوری تن فوتبال كردن كه باشگاهها تو همون بند اولی ضربه فنی بشن و دیگه دنبال حق پخش نرن! كما فیالسابق من تعجبی از این اتفاقات نمیكنم! و برای اینكه از تعجب شما هم بكاهم، بد ندیدم كه مقداری با این متن بندبازی كنم:

بند اول: از قدیم گفتن «هرچی بنده، واسه پای لنگه!»

بند دوم: بندها گردن كسی میافتند كه گردنش از مو باریكتره! آدم كلهگنده، تو بند جا نمیشه!

بند سوم: اجرای قوانین در كشور یا همون بندبازی خودمون، مثل بازی شمع، گل و پروانه میمونه! هركی زرنگتر و قویتر باشه از روی بند میپره و هر كی هم ضعیفتر باشه، پاش گیر میكنه و با مخ میاد رو زمین! در فرهنگنامه بندهخدا! به بندبازی، باندبازی هم میگویند!

بند چهارم: مسئولان بیوقفه مشغول بنداندازی در قانون، جهت اصلاح و اپیلاسیون جامعه هستند! فوتبال هم كه موی دماغ! حق دارند بند لای چرخش بكنند!

بند آخر: جهت آمادگی باشگاهها قبل از اعمال بند، بد نیست در مسیرشان چند تابلوی هشدار نصب كنیم و رویشان بنویسیم: «با احتیاط برانید، به بندانداز نزدیك میشوید!» یا بنویسیم: «خطر ریزش بند» و برای مسئولان هم یك تابلو بزرگ نصب كنیم و بنویسیم: «دور زدن ممنون!»

تست هوش: این متن شامل چند بند میباشد؟! آنها را بیابید و نوعشان را مشخص كنید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی