نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم ایرانی المپیاکوس درباره آینده خود با این تیم عنوان کرد: اگر در المپیاکوس در فصل آینده بمانم بدون شک برای قهرمانی در سوپر لیگ یونان تلاش می کنم.

انصاری‌فرد: می‌خواهم آقای گل یونان بشوم

به گزارش خبرورزشی ، کریم انصاری فرد، مهاجم ایرانی المپیاکوس در مصاحبه با سایت نوا اسپورت یونان گفت: در این فصل خوش شانس نبودیم و موفق نشدیم قهرمانی را به دست بیاوریم. اما هواداران این تیم کسانی هستند که در طول فصل از ما حمایت کردند و المپیاکوس را واقعا دوست دارند. آنها باشگاه را چه قهرمان باشد یا نه دوست دارند و از تیم حمایت می کنند.

وی درباره فصل آینده و وضعیتش با المپیاکوس گفت: اگر در المپیاکوس در فصل آینده بمانم بدون شک برای قهرمانی در سوپر لیگ یونان تلاش می کنم. من همیشه تلاش می کنم تا برای تیم بهترین عملکرد را داشته باشم. اگر در سال آینده در تیم بمانم بدون شک تمام تلاش خود را می کنم تا هواداران را خوشحال کنم.

ستاره ایرانی درباره اینکه در این فصل می تواند عنوان آقای گلی سوپر لیگ یونان را کسب کند، گفت: باید ببینیم در ۲ بازی بعدی چه اتفاقی می افتد. امیدوارم خداوند به من کمک کند و من تمام تلاشم را می کنم تا عنوان آقای گلی یونان را ه دست بیاورم.

مهاجم ملی پوش کشورمان در پایان درباره بازی پیش رو خودشان مقابل پانتولیکوس گفت: ما به تیم پانتولیکوس احترام می گذاریم. آنها باشگاه خوبی هستند و بازیکنانی ارزشمندی دارند. بازی سختی را پیش رو خواهیم داشت. ولی ما زمانیکه در ورزشگاه خانگیمان در حضور هوادارانمان بازی می کنیم بدون شک بازی خوبی از خود به نمایش خواهیم گذاشت. به نظرم ما باید از حضور هوادارانمان نهایت استفاده را کنیم تا در هر دو بازی پیش رو پیروز شویم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی