نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: جدایی مهدی طارمی و قراردادش که باعث محرومیت پرسپولیس از پنجره نقل و انتقالات شد نتوانست در روند قهرمانی پرسپولیس تاثیر بگذارد.

مسلمان نباید بی معرفتی کند

به گزارش خبرورزشی ، رضا شاهرودی در خصوص عملکرد پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: پرسپولیس در این فصل عملکرد خوب و قابل قبولی داشته و حاشیه و داستانهایی مثل داستان مهدی طارمی که باعث محرومیت تیم، از نقل و انتقالات شد هم نتوانست تاثیری در روند قهرمانی تیم داشته باشد. به نظر من برانکو و شاگردانش نمره قبولی را گرفتهاند.

وی در رابطه با وضعیت پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا افزود: بازیها مرحله به مرحله سختتر میشود و پرسپولیس نباید الجزیره را دست کم بگیرد. مطمئنا برانکو در این بازی با برنامه جلو میرود. تماشاگرها باید در بازی برگشت در آزادی به عنوان یار دوازدهم کنار تیم باشند، خود من هم به تماشای بازی میروم به امید اینکه بتوانیم در فینال حضور پیدا کنیم.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد صحبتهای اخیر محسن مسلمان در خصوص جداییش از این تیم گفت: محسن بازیکن خوبی است، اما نباید بی معرفتی کند و در وضعیتی که تیم ازپنجره نقل و انتقالاتی محروم است از جدایی حرف بزند. (حمله مستقیم مسلمان به باشگاه پرسپولیس را اینجا بخوانید)


وی در مورد عملکرد سه مدافع چپ پرسپولیسیها محمد انصاری، حسین ماهینی و شایان مصلح تصریح کرد: به نظر من محمد انصاری در این پست قابل اعتمادتر از دو بازیکن دیگر است و به او باید بیشتر در این پست بازی بدهند تا دفاع وسط.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی