نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان تأکید کرد که پیراهن تیم ملی فوتبال کشورمان برای جام جهانی ۲۰۱۸ ساده نیست و طرح‌دار است.

پیراهن تیم ملی شبیه زیرپیراهنی نیست!

به گزارش خبرورزشی ، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه مراسم بدرقه تیم ملی فوتسال بانوان در باره رونمایی از پیراهن تیم ملی فوتبال ایران گفت: پیراهن تیم ملی به ایران آمده، این پیراهن هم طرح دارد و هم ساده نیست، حتی زیرپیراهن هم نیست. 

وی افزود: ۲۰۰۰ صفحه انتقاد شده بود، حالا ما جواب میدهیم که پیراهن تیم ملی ساده نیست، درباره یوز ایرانی هم تلاشمان را میکنیم، باز با فیفا مذاکره خواهیم کرد تا آنها را متقاعد کنیم. آدیداس برند لباس تیم ملی است که یکی از بهترین کیفیتها را دارد، این برند عالی است. قرار است در بازی با ازبکستان از لباس رونمایی شود.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره دیدارهای دوستانه تیم ملی هم عنوان کرد:بازی با یونان در یونان و بازی با ترکیه در همین کشور خواهد بود، اما کمپ ما در ترکیه است که بعد برای بازی به یونان میرویم. 

تاج در ادامه صحبتهایش درباره صحبتهایی که در خصوص مناقصه زمین چمن کمپ تیم ملی مطرح شده و ورود فیفا به این موضوع تصریح کرد: اتفاقاً این گزارش را امروز خواندم، گفتم مستندات را بیاورند که اگر تخلفی باشد با متخلفین برخورد میشود. ما نمیخواهیم همینطور دفاع کنیم، باید دقیقاً مطمئن شویم که ایرادی نیست. به کمیته اخلاق هم گفتم به این موضوع چه درست چه نادرست ورود کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی