۰
یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پرسپولیس اعلام کرد، صفحه اینستاگرامی که با عنوان پرسپولیس فعالیت می‌کند و تیک احراز هویت رسمی دارد کنترلش در اختیار باشگاه نیست.

عضو جنجالی،‌ اینستاگرام پرسپولیس را پس نمی‌دهد!

به گزارش خبرورزشی ، ماجراهای عجیب پیرامون باشگاه پرسپولیس تمامی ندارد. در تازهترین اتفاق مشخص شده که مدیریت صفحه اینستاگرام رسمی پرسپولیس که با عنوان "صفحه رسمی باشگاه پرسپولیس" در اینستاگرام فعالیت میکند و تیک احراز هویت نیز دارد در اختیار باشگاه نیست.

ظاهرا فردی از اعضای تیم پرسپولیس که برای دریافت احراز هویت رسمی این صفحه با باشگاه همکاری کرده اکنون حاضر به تحویل یوزر و پسورد این صفحه در اینستاگرام به مسوولان باشگاه نیست!

این برای دومین بار است که باشگاه پرسپولیس صفحه اینستاگرام رسمی راهاندازی میکند و پس از تبلیغ این صفحه و جذب فالورهای میلیونی نمیتواند کنترل و اداره این صفحه را از فردی که قرار بوده برای باشگاه در این صفحه فعالیت کند، بگیرد.

صفحه کنونی پرسپولیس در اینستاگرام یک میلیون و 600 هزار فالور دارد.

بر اساس پیگیریهای خبرنگار ایسنا ظاهرا این صفحه در حال حاضر در اختیار یکی از اعضای جنجالی کادر فنی پرسپولیس است و او نیز کنترل این صفحه را در اختیار روابط عمومی قرار نمیدهد.

پندار خمارلو، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در گفتوگو با ایسنا با تایید این اتفاق گفت: باشگاه پرسپولیس در حال حاضر صفحه اینستاگرام رسمی ندارد و مطالبی که در پیج به عنوان پرسپولیس منتشر میشود، متعلق به باشگاه نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی