نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک لیورپول درباره بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و همبازی بودن با ستاره‌های تیم ملی مصر و برزیل صحبت کرد.

همبازی بودن با صلاح لذت بخش است

به گزارش خبرورزشی ، سادیو مانه درباره بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر رم در استادیوم المپیک گفت: هیچ استادیوم دیگری پس از آنفیلد ما را تحت تاثیر قرار نمیدهد.

بازی رفت دو تیم با برتری 5 بر دو لیورپول به پایان رسیده بود و آنها چهارشنبه میهمان جالورسی هستند. مانه افزود: مهم است که در این بازی با دقت حاضر شویم. هنوز معتقد هستم که میتوانیم گلزنی کنیم. بهتر بود در بازی رفت گلی دریافت نکنیم اما بخشی از فوتبال پذیرفتن گل و آماده بودن برای بازی بعدی است.

هافبک لیورپول در ادامه گفت و گو با ساندی میل بیان داشت: جو استادیوم آنها بسیار پرشور است اما از نظر من آنفیلد در جهان اول است. بنابراین من فکر نمی کنم که دیگر ورزشگاهها ما را تحت تاثیر قرار بدهند. ما قصد داریم به آنها احترام بگذاریم و سعی کنیم به طور معمول بازی کنیم و بهترینها را ادامه بدهیم.

مانه درباره همبازی بودن با روبرت فرمینو و محمد صلاح گفت: من عاشق بازی کردن در کنار این بازیکنان بزرگ هستم. ما یکدیگر را درک میکنیم و برای موفقیت تلاش میکنیم. صادقانه بگویم این سرگرم کننده است. خارج از زمین ما دوست های صمیمی هستیم و روابط ما در حد یک هم تیمی نیست. راز بزرگ ما دوست داشتن یکدیگر و کم به دیگری است. شما میتوانید این را در زمین مسابقه ببینید. من به صلاح پاس میدهم و او هم همچنین. این باعث میشود که ما یک تیم بهتر باشیم. فوتبال کار ماست و ما دوست داریم که این کار را انجام دهیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی