نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال نساجی قائمشهر می‌گوید که صعود این تیم به لیگ برتر یک معجزه نبوده است.

نکونام: صعود نساجی باقلدری بود نه معجزه

به گزارش خبرورزشی ، جواد نکونام، سرمربی تیم  نساجی قائمشهر بعد از صعود این تیم به لیگ برتر گفت: صعود ما یک معجزه نبود بلکه ما با قلدری تمام به لیگ برتر رسیدیم. ما زحمت کشیدیم و لیاقت صعود را داشتیم. به تیمم افتخار میکنم و از مهدی پاشازاده و مهابادی تشکر ویژه میکنم که برای این تیم زحمت کشیدند. من از حاصل کار آنها استفاده کردم. به مردم قائمشهر، بازیکنانم و خانوادههای آنها تبریک میگویم که در این مدت سختی کشیدند. همچنین از کادر فنی خودم تشکر میکنم.

او ادامه داد: اول باید برای صعود خوشحالی کنیم بعد ببینیم آیا من را برای سرمربیگری میخواهند یا نه؟ قرارداد من یک سال و نیمه است اما شرایط برای ادامه کار باید فراهم شود.

نکونام در مورد هواداران نساجی گفت: این هواداران فوتبال را جذاب میکنند. خوشحالم یک تیم با ریشه و پرهوادار به لیگ برتر صعود کرد.

سرمربی سابق خونه به خونه در خصوص شایعات منتشر شده از جانب این تیم مبنی بر تبانی نساجی با بازیکنان راه آهن هم گفت: سوال بعدی.

نکونام خطاب به مردم قائمشهر گفت که از آنها ممنون است. او همچنین از ورزشکارانی که امروز برای حمایت از نساجی به ورزشگاه تختی رفته بودند تشکر کرد.

او اضافه کرد: هیچ فشاری نبود. من در بالاترین سطح فوتبال بازی کردم و با برخی مسائل حاشیهای نمیتوانند به من فشار وارد کنند. من در زمین ثابت کردم، بهتر است که آنها هم همین کار را بکنند. همیشه توکلم به خدا بوده است. صعود خیلی شیرین است. اگر خونه به خونه هم صعود میکرد ۷۰ درصد کارهای آن تیم را من انجام داده بودم. واقعا برای بازیکنان خونه به خونه ناراحتم. آنها بازیکنان من بودند اما در این چند هفته برای موفقیت نساجی تلاش کردم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی