نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس دلیل شکست این تیم در دیدار رفت مقابل الجزیره امارات را اشتباهات فردی بازیکنان دانست.

برانکو باید از مسلمان استفاده می‌کرد

به گزارش  خبرورزشی ، حمید درخشان درباره شکست 3 بر 2 پرسپولیس مقابل الجزیره امارات اظهار داشت: به نظرم پرسپولیس بازی خوبی انجام داد، دلیل حرفم این است که تیم برانکو دو گل در زمین حریف زد و حاشیه امنیت خوبی برای خود ایجاد کرد، اما چیزی که در بازی رفت مقابل الجزیره من را آزار داد اشتباهات فردی زیاد بازیکنان بود. همین اشتباهات هم در نهایت منجر به شکست پرسپولیس شد.

وی در ادامه افزود: غیبت سیدجلال حسینی هم روی شکست پرسپولیس تأثیر داشت و نبود این بازیکن کاملاً احساس شد. با توجه به تمام اینها بازهم پرسپولیس شایسته پیروزی مقابل الجزیره بود و با صراحت میگویم قطعاً در بازی برگشت تیم ما نماینده امارات را شکست خواهد داد و به مرحله بعد صعود خواهد کرد.

«آیا قبول دارید برانکو بازیکن شاخصی روی نیمکت برای ورود به زمین نداشت؟»، سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش نیز گفت: خیر، من این موضوع را قبول ندارم. وقتی تیمی بازیکنی مانند مسلمان را روی نیمکت دارد باید از او استفاده کند.

درخشان در پایان یادآور شد: من مطمئنم پرسپولیس در بازی برگشت در تهران و با کمک هواداران پیروز میشود و به مرحله بعد خواهد رسید. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی