نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازی رفت تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و استقلال در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با پیروزی یک بر صفر تیم اصفهانی به پایان رسید.

سرنوشت استقلال به آزادی گره خورد

به گزارش خبرورزشی، در مرحله یک هشتمنهایی رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال ذوبآهن اصفهان در ورزشگاه فولادشهر از ساعت ۱۹:۱۵ به مصاف تیم استقلال تهران رفته است.

گل: جورجی ولسیانی (۹۰ پنالتی) برای ذوبآهن

داور: جومپی(ژاپن)                               

کمک ها:  ریو (ژاپن)  و جئورجی (استرالیا)

اخطار: داریوش شجاعیان (22) استقلال

اخراج: محمد نژادمهدی (۸۹) ذوبآهن

ترکیب استقلال:
سیدمهدی رحمتی، وریا غفوری، سیدمجید حسینی، پژمان منتظری، آرمین سهرابیان، فرشید باقری، روزبه چشمی، امید ابراهیمی، سرور جپاروف، داریوش شجاعیان و فرشید اسماعیلی.
ترکیب ذوبآهن:
رشید مظاهری، میلاد فخرالدینی، وحید محمدزاده، محمد نژاد مهدی، محمد ستاری، جورجی ولسیانی، حمید بوحمدان، بختیار رحمانی، مرتضی تبریزی، محمدرضا حسینی و کی روش استنلی
نیمه اول:

دقیقه 02: استقلال در موقعیت خوبی صاحب ضربه ایستگاهی شد اما سانتر جپاروف را مدافعان ذوب آهن از محوطه جریمه دور کردند.

دقیقه 05: نفوذ سهرابیان از سمت چپ و ارسال این بازیکن به تیر دو با ضربه چپاروف همراه شد که این توپ در موقعیتی عالی به غفوری رسید، اما واکنش فوق العاده مظاهری روی ضربه وریا دروازه ذوب آهن را نجات داد.

دقیقه 16: ضربه سر اسماعیلی روی ارسال جپاروف را مظاهری برگشت و در ادامه دفع اشتباه مظاهری باعث شد توپ در بیرون محوطه جریمه به شجاعیان برسد که شوت سرکش این بازیکن با برخورد به تیر دروازه راهی اوت شود.

دقیقه 20: اولین موقعیت برای ذوب آهن در شرایطی ایجاد شد که پاس خوب تبریزی به محمدرضا حسینی رسید اما تعلل این بازیکن فرصت را از ذوبی ها گرفت.

دقیقه 21: ارسال کرنر جپاروف به روی دروازه ذوب آهن با ضربه سر آرام سهرابیان از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 36: شوت سنگین قاسم حدادی فر از پشت محوطه جریمه را رحمتی با واکنش خوب خود برگشت داد.

دقیقه 44: مظاهری بار دیگر دروازه ذوب آهن را نجات داد.ارسال جپاروف از روی موقعیت ایستگاهی با اشتباه مدفعان ذوب آهن چیزی نمانده بود وارد درواز شود اما مظاهری با واکنش تماشایی خود توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 2+45: فرصت خوبی برای فرشید باقری به دست آمد اما حضور پرتعداد مدافعان ذوب آهن مانع از رسیدن این بازیکن به دروازه شد و در ادامه پاس روبه عقب این بازیکن با شوت بی دقت اسماعیلی به بیرون رفت.

 

نیمه دوم:

دقیقه55: اسماعیلی بعد از نفوذ سریع به پشت محوطه جریمه ذوبآهن، شوتزنی کرد که توپ با اختلاف نسبتا زیادی از دروازه ذوبآهن راهی اوت شد.

دقیقه 65: ضربه محکم حمید بوحمدان از پشت محوطه جریمه استقلال را رحمتی مهار کرد.

دقیقه 70: ضربه پای چپ و سنگین جباروف از داخل محوطه جریمه ذوبآهن با فاصله راهی اوت شد.

دقیقه 73: ارسال فرشید باقری از راست با ضربه بد سهرابیان همراه شد و توپ با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه 81: ارسال جباروف روی دروازه ذوبآهن با ضربه سر مجیدی حسینی به بیرون رفت.

دقیقه 58: پاس در عمق فرشید باقری در آخرین لحظه توسط رشید مظاهری قطع شد.

دقیقه 90: ضربه دیدنی و محکم کیروش استنلی را مهدی رحمتی با سیو دیدنی راهی اوت کرد تا باز هم این دروازهبان ناجی تیمش باشد.

دقیقه1+90:ارسال پرتاب اوت بازیکن ذوبآهن به دست روزبه چشمی خورد که داور بلافاصله اعلام پنالتی کرد که ضربه جورجی ویلسیانی تبدیل به گل شد.

دقیقه 3+90: جورجی ولسیانی): ولسیانی که پنالتی را گرفته بود، توپ را به سمت چپ دروازه و برخلاف تشخیص جهت مهدی رحمتی زد تا گل اول ذوبآهن 10 نفره در دقایق تلف شده به ثمر برسد.

 

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی